Aku tolong Ah Jib Gor sebab dia malu malu kucing...


Memandangkan Najib masih lagi dalam mood pakai baju merah.rasanya
kenalah kalau ucapan hari raya dia bunyi macam ini..

Ramai yang bertanya terutamanya dikalangan penggiat media sosial dan bloggers bila Ah Jib Gor nak keluar video promo menyambut Syawal macam dia ghairah buat video sambut raya Cinabeng(video dibawah) tak lama dulu siap palu gendang Cina lagi bagai nak rak memandangkan raya orang Melayu tinggal tak berapa hari lagi saja....
< Baca selanjutnya...>



Sebagai Perdana Menteri Najib kenalah adil dan saksama terhadap rakyat yang dia pimpin.Kalau buat video raya Cinabeng,buatlah jugak video raya Melayu,raya Keling,raya Benggali,raya Omputih dan selagi ada raya dalam 1Malaysia ini termasuk pilihanraya,jabatan kerja raya,jalan raya dan jangan lupa hanturaya...keh keh.

Dah ramai yang bagi idea dalam blog dan facebook kalau Najib dah ketandusan idea untuk buat video Raya Melayu.Antaranya dia boleh palu kompang ganti gendang Cina atau main Gemelan untuk tunjuk Kemelayuan dia macam imej Kecinaan yang cuba dia tonjolkan dalam video diatas.

Memandangkan Najib dah malu malu kucing nak buat benda ini semua maka aku terpanggil untuk membantu Perdana Menteri kesayanganku ini...hasilnya banner ucapan yang tak berapa senonoh saperti diatas yang mampu aku buat.Jangan marah ya Ah Jib Gor sebab itu je yang mampu blogger tua tak berapa khatam IT macam aku mampu buat..

SELAMAT HALI LAYA LATOK SELI.
MAAF JAHIR DAN TOK BATIN.


Sebagai ganti video yang Najib tak buat korang layan video ini...

4 comments:

C++ said...

Bhai Azmi APA...

Hahaha... gua baru tau ader ujud video Gong Xi Fa Chai tue .... hahaha... tak sangka sungguh.... hahaha...

Biler aaa Najib nak buat video Eid'ul Fitr aaa....

Anonymous said...

en APA wa salute sama lu,betul apa lu tulis ,belasah lagi sampai depa sedaq dari lena..tq

Unknown said...

Salam Tuan Azmi

Nama Saya Azmi juga, mohon tuan dapat bangkitkan mengenai Ops Raya oleh PDRM yang akan dilaksanakan nanti. Difahamkan melalui media TV bahawa lebih 100 hot spot dikenalpasti. Sedangkan Hari Raya Cina menteri umumkan semua penangguhan saman. Nampak sangat pilih kasih. Mentang2 la masa tu belum P'Raya

Suara Lantang tuan and the gang amatlah dihargai

Aku Peduli Apa @ APA said...

Salam sdra Azmi.
Nanti saya korek korek tenguk tentang isu yang saudara ketengahkan itu.Jika benar pasti saya dan kawan kawan tdk akan berdiam diri

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts