Siapa Bloggers & Cybertroopers @NajibRazak ? - Bahagian 2


Aku memanglah dah diCOP sebagai bukan blogger Najib..
Dinturtle dah nyatakan pendirian dia tentang Najib...

Nota : Untuk tujuan ini segala komen tidak akan dimoderate dan diharap gelangang terbuka ini tidak disalahgunakan untuk memaki hamun mana mana individu.Kerana sudah ada unsur unsur demikian dalam komen tertentu.APA tidak akan teragak agak DELETE komen yang melampau.



Saperti yang aku janjikan sebelum ini DISINI jadi aku sambung mengupas tentang perkembangan mutakhir tentang SERANGAN BERTALI ARUS terhadap Punahsihat Punahsihat @NajibRazak terutamanya Alies Nor.Kalau dilihat secara kasar serangan ini bermula hasil kenyataan Tun Daim dalam wawancaranya bersama The China Press dimana beliau menyalahkan penasihat penasihat Perdana Menteri atas prestasi buruk BN dalam PRU13 yang lalu terutamanya di negeri Selangor (aku pun turut tumpang sekaki menyerang).

Apa yang GAGAL dilihat oleh ramai bloggers/cybertroopers BN serangan ini sebenarnya bukanlah ditujukan kepada Penasihat Penasihat Najib tetapi ianya adalah gelombang awal satu gerakan menyerang atau cuba MENJATUHKAN Najib dengan memperalatkan para bloggers oleh kumpulan tertentu.Siapakah mereka?

Mereka ini adalah bloggers dalam inner circle PM sendiri yang sekian lama menagih dan menerima berbagai kemudahan (dana) kononnya untuk memperkasakan PM sedang hakikatnya mereka melakukan perkara yang sebaliknya dan mengatur gerakan senyap untuk menjatuhkan Najib dengan mendesak beliau berundur (saperti apa yang dilalui Pak Lah selepas PRU12).Senang kata atau pendekata mereka ini adalah BLOGGER TUN M atau lebih tepat lagi Bloghouse yang dipimpin Dato Rocky aka Rocky Bru.Menurut Kritisonline hampir 96 Juta RM telah dibelanjakan menggemokan "vultures vultures" ini selama 4 tahun sedangkan hasilnya langsung tiada.Keperkasaan Media saperti yang dijanjikan kepada Najib hanya omongan kosong mereka bagi menggabui agenda jahat mereka.


Untuk tujuan ini bloggers jalanan (macam blog aku) diperalatkan untuk "mencetuskan" gelombang awal dengan melakukan serangan awal terhadap Penasihat Penasihat Perdana Menteri (memang pun Punasihat PM spesis bagi pelingkup pun) yang dikatakan gagal dan didesak berundur atau letak jawatan.Sungguh licik "game" mereka ini dengan fokus sekunder ditujukan kepada Penasihat Penasihat PM sedangkan Target Prima mereka adalah NAJIB RAZAK sendiri.

Pelik bila Penasihat Penasihat Siber PMO gagal mengenal pasti siapakah sebenarnya bloggers/cybertroopers (tulen) yang benar benar setia kepada Najib Razak dan mempertahankan beliau dari serangan baik dari luar mahupun dari kalangan bloggers pro Umno sendiri.Mereka (penasihat siber) saperti menternak ular bisa didalam rumah sendiri yang akhirnya ular itu akan mematuk penghuni rumah tersebut.Kalau ini sajalah yang mampu mereka lakukan,maka mereka dan Penasihat Penasihat PM yang sedang diserang tiada bezanya...SAMA SAMA NAK BAGI PELINGKUP NAJIB!

Bukankah ini BAHALOL IBNI BEBAL namanya...

Tidak cukup dengan ULAR ULAR yang dibela didalam rumah,kini bloggers jalanan yang dikatakan sebelum ini BERTUANKAN Hishamuddin,Zahid Hamidi,Nazri Aziz,TS Muhyiddin,Rosmah Mansur dan beberapa agensi saperti BTN dan Jasa yang berjaya "diperalatkan" oleh Bloghouse kini akan melingkungi Najib Razak dalam satu sessi Perjumpaan Bersama Penggiat Media yang bakal dilangsungkan pada 8hb Jun yang akan datang. Separuh dari mereka yang akan hadhir bukanlah bloggers/cybertroopers yang SETIA pada Najib bahkan mereka terlibat dalam agenda nak menjatuhkan Najib sama ada secara mereka sadar atau tidak kerana dipergunakan.

Malang sekali NajibRazak dikelilingi Penasihat Media yang GAGAL mengenal pasti SIAPAKAH SEBENARNYA BLOGGER/CYBERTROOPER SETIA NAJIB selama ini.

Adalah KESILAPAN YANG AMAT BESAR NAJIB jika dia terus terusan mempercayai apa yang disuap kemulutnya oleh "pemuka pemuka" yang hebat berlakon dihadapannya seolah olah saperti mereka bersamanya dan GAGAL melihat siapakah sebenarnya dikalangan bloggers atau kumpulan bloggers yang bermati matian mempertahankan diri beliau selama ini.

Bagi diri aku dah tak jadi hal kalau orang nak kata aku BUKAN BLOGGER NAJIB kerana memang dah diCOP begitu kerana cara penulisan aku yang menghentam kiri kanan atas bawah tak hingat hingat.Nak buat macamana kerana itu dah cara aku menulis dan paling tidak aku menyatakan sesuatu secara terang dan tidak berpura pura saperti dilakukan ramai yang bakal hadhir menemui Najib pada 8hb ini.Bodek mengampu mengipas kemudian menikam dari belakang bukan budaya aku.Tak betul pada mata aku tak betul lah...takkan nak diangguk kepala macam itik angsa.

Cuma dalam hal ini ada yang aku lihat terlepas pandang oleh Najib Razak dalam usaha dia mendekati penggiat media pada 8hb ini....iaitu Unit Media Baru (UMB) pimpinan Tun Faisal.Aku dikhabarkan UMB tidak dilibatkan sekali dalam perjumpaan ini...apa benar Ah Jib Gor?Kenapa tidak?Apa yang tidak kena dengan UMB atau Tun Faisal sehingga dipinggirkan?

Sila Yang Amat Berhormat selusuri Portal Resmi UMB dan blog blog yang bernaung dibawahnya (tolak blog akulah...he he) sejak dari mula YAB megambil alih jawatan Perdana Menteri sehingga kehari ini dan cari....

1. Ada tak blog blog naungan UMB menyerang Yang Amat Berhormat?

2. Tidakkah UMB bersama sama semua bloggers naungannya mempertahankan YAB tanpa henti dari serangan sejak dulu sehingga hari ini?

Kalau sudah gitu ngapa sih UMB tidak turut serta dipanggil?

Apakah Yang Amat Berhormat lebih percaya kepada pandangan Penasihat Media yang selama ini menghabiskan RM96 Juta membela "ular ular bisa" yang menanti saat dan ketika sahaja untuk mematuk YAB dari Tun Faisal dan Unit Media Baru yang dah tentu tentu Umno?

Persoalan yang WAJIB Yang Amat Berhormat fikirkan...

Kembali kepada tajuk artikel ini " Siapa Bloggers & Cybertroopers @NajibRazak ?  " dan jika anda yang membaca adalah blogger atau cybertrooper pro Umno,sila nyatakan siapa anda diruang komen dibawah.....

Sama ada ANDA...

BLOGGER/CYBERTROOPER NAJIB RAZAK atau BUKAN.

Tiada paksaan untuk anda menyatakan pendirian anda jika anda memilih untuk berbuat demikian...


25 comments:

SysOp said...

Bhai Azmi APA..

Gua bukan blogger Najib Razak, Anwar Ibrahin, Hadi Awang, Nik Aziz, Lim Guan Eng, Lim Kit Siang, Karpal Singh, Wan Azizah, Shamsul Iskandar, Khalid Samad, Mahathir Mohamed dan lain-lain...

Gua spesis "hantu raya tak bertuan" .... hahahaha

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

YY said...

Haha lu sapa dia nak jemput. Gua lagilah tak dijemput...hehe

Unknown said...

Engkau dah makan kenyang sampai termuntah muntah, janganlah lupa kepada anak-anak yatim yang kau peralatkan selama ini untuk menuntut habuan secara haram jadah. wahai Azmi pukimak! Ingatlah duit haram tu akan memakan diri kau yang memang tak kenal dosa. Tak perlu siarkan, kerana aku tahu engkau memang penakut dan penipu.

muzammil arif said...

saya adalah blogger YAB PM, Saya Isytiharkan disini penyokong Perdana Menteri,YAB Datuk Seri Najib Tun Razak >Hak Malaysia :P,hahahaha

McTheory said...

Bisa, berduri, sinikal, sadis, gampang dan pelbagai lagi.. APA tetap APA.. ha ha ha.. terbaekk dari ladang!

YY said...

Melihat ciri-ciri yang dinyatakan ;

SAYA ADALAH BLOGGER DS NAJIB RAZAK PM MSIA.

sangkakala said...

Nak kata aku ni blogger Najib tak berani sebab Najib tak penah declare pun, tapi kalau nak diikutkan selama sebelum PRU ni aku keluarkan artikel tak pernah hentam..jadi Lu Pikir La Sendiri Beb...hahahaha

bro jinggo said...

Lu peduli APA gua blogger sapa? Puiii hehe :D

mymahasiswa said...

Saya mahasiswa, pertahankan PM jadi kategori saya adalah blogger PM.

Terima kasih.

TUKARKELANTAN said...

Boh!

Guano soalan pelik ni, kawe dok ajin jupo PM tp kawe tahu dia kijo kuat. Jadi kawe blogger PM la deh!

dinturtle said...

Dinturtle - Blogger PARTI MELAYU !

Bukan Najib, Bukan Umno TAPI MELAYU.

Kulaan Niring said...

Saya blogger Pro BN yang support BN dan UMNO...

Dan saya adalah blogger PM...

Kulaanniring.blogspot.com

Matkilau penang said...

HAAAA,

apa ha lu KUDA TUA nak meroyan kerana tak dijemput,kalau macam nie pejuang nampak sangat mengaku kalah sebelum berjuang. MKP kesian pun ada nak gelak lagilah....haaaaa

Terus terang MKP mata duitan sapa kasi wang itu wa punya Boss... tapi sampai sekarang Raja Nong Chik tak sattel lagi 9juta yang dijanjikan dulu..huhuhuhu

Yang sakau duit kaya raya tapi MKP pakai wira cabuk jugak....berjuang ikhlas der.....

MUHAMAD HAFIZZUDIN said...

Saya blogger najib. Bkn keranan dibayar beliau. Tapi kerana saya setia terhadap nya :)

Aku Peduli Apa @ APA said...

Bhai C++...
Lu ngan gua spesis sama,balun kiri kanan atas bawah.Jadi tak pasti apa kategori kita ni...yg pasti kita suka Janda Baik...keh keh keh.

Bro Dinturtle...
Adusss...gua lupa tagline lu "Blogger Parti Melayu"...tp tk salah kan gua letak dalam kategori sama dengan gua?

dinturtle said...

Tagline biar selari dengan pendirian yang konsisten. Bila mana Najib sudah tidak lagi selari dengan agenda Melayu, Najib akan dikritik.

Kategori ? Terserah lah bro ...

Keris Tujuh Lok said...

muahahahaha..bro APA.. gua blogger Naib..tp Najib tak kenal gua.. ok?..hehe

Harapan Esok said...
This comment has been removed by the author.
Harapan Esok said...

Gua Blogger BN..

Anwar Ibrahim yang kotor tu kalau BN gua akan sokong dia..MD Sabu yang bodoh tu kalau BN pn aku akan jadikan dia pandai..kah3!!!

AktivisKepayangJr. a.k.a AKJr said...

Aku blogger pro Islam, Melayu UMNO dan mesra Najib..

Jiwa Paradox said...

LAGI SEKALI, AKU BLOGGER RM... SAPER NAK BAGI AKU RM??? HAHAHAHA

hero_labu said...

Slm byk2 blogger ni byk yg baguih tp mna yg betui2 menaip krn umno dan melayu?hari2 aku pusing semua blog ampa byk yg luahkan ketidakpuas hati masing2 dan bagusnya semua tu mmg nak d luah oleh rakyat cuma x tau sumber yg tepat dan bolehkah org2 atadan umno terima semua yg d luah tu.kita ni cuma cebisan sekelumit kecil yg tak terpandang jd terima ja la apa depa buat.depa x penah amik kisah pun semua ni.

Generasi Pejuang Bangsa said...

GPB seperti biasa ..sentiasa taat pada yg satu , sapa Presiden parti dan Perdana Menteri ..

Itu yg GPB sokong ..jd GPB declare adalah blogger Najib ..

walaupun Najib & pejabat PM tak kenal GPB ..kalau nak amik GPB kerja dgn gov amat dialu-alukan drpd dok kutip ramai macai2 pembangkang jd penjawat awam

Omegakumana Jijahoi said...

Aku lg suka jd tukang komen. Ni mmg mengejutkan. Sblm pru13 diorang ampu seampunye der ..lpas pru13 bukan lg sindir habis di maki hamun. Pemimpin no.2 RM lg penting! Seram aku nk komen........
Oh~~~RMMM (ulang balik ayat admin bukan Rosmah Mansur ttp Ringgit Malaysia).

MMI said...

Gua blogger tahap penjaja jaa..Ikut suka APA lah nak masuk kategori apa pun..Tapi UMNO / BN tatap di hati huhuhu...

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts