Lembu kat Kg.Bongek Kuala Pilah pun cerdik sikit dari Hasan Malek


Buek malu orang Pilah jo....

Aku dah tak boleh tahan bila otak menteri dengan taik lembu dah sama taraf...

Siapa ???

Hasan Malek...siapa lagi.

Kenapa ???

Pasal kenyataan BODOH ni...

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Hasan Malek menggesa pengguna jalan raya untuk memberi laluan kepada pengawal bermotosikal yang mengiringi keluarga DiRaja atau golongan VIP, kerana ia adalah sebahagian daripada budaya Malaysia", lapor portal The Sun Daily hari ini.

"Saya telah menerima aduan bahawa apabila Raja-Raja kita menggunakan jalan raya, pengguna tidak memberi laluan."


13 comments:

007 said...

Menteri Kesihatan pulak syorkan kerajaan mengurangkan subsidi gula (gula naik harga) untuk mencegah penyakit kencing manis dikalangan rakyat Malaysia

Anonymous said...

nak tanya sikit . Apa kena mengena kerja menteri tersebut dengan tugas mengiring VIP .Buat kerja sendiri sudah lah .

Anonymous said...

nak tanya sikit . Apa kena mengena kerja menteri tersebut dengan tugas mengiring VIP .Buat kerja sendiri sudah lah .

Anonymous said...

Lembu2 yang santai tengah jalan tu ada bagi laluan tak?

Anonymous said...

Ramai menteri umno bodoh bodoh.

umno low class

Anonymous said...

Jika kenderaan deme nie melebihi had laju adakah ia nya menjadi satu kesalahan trafik.jika tidak adakah deme mengatasi undang undang Malaysia.

Anonymous said...

Tajuk entri pun salah tu....kg bongek hanya ada di rembau bukan di kuala pilah....sekadar pembetulan...pada anon 8.45 .... apa klas pemimpin pas k
Jadi anjing pada pkr dan dap dan apa klas klu pemimpin pkr jadi anjing pafa dap....lagi karat haprak dari low klas.....

Yb Raz said...

gila apa orang tua ni..tu ler dah tua buatlah cara tua..duduk je lah kat rumah jaga cucu..ni masih sibuk nak jadi menteri..

Anonymous said...

anon 8.45, we are talking about the minister, why should u bring up whether this minister umno or mca or mic or pr? the issue is the menteri, not the party..apalah..letih den.

Anonymous said...

Inilah menteri chap Ayam yang Najib terhutang bodi

Anak Mukmin said...

Mana keretapi LAJU 200 km sejam Malaysia..dah 56 tahun MERDEKA...syarikat KRONI BN UMNO...yang paksa RAKYAT beli kereta...maka PENUH lah jalanraya..naik BAS..??? 4 atau 5 jama baru sampai...perjalanan hanya 50 kilometer ajer...

rakyat marhaen said...

Soalan aku pada bapak menteri....keta rasmi ko org bayar cukai jalan tak.jika dihighway ko orang bayar tol tak.jika keta rasmi ko orang tak bayar cukai jalan dan dihighway ko orang tak bayar tol,ape hal lu orang nak besar kepala plak.bodoh aper ker.ko orang jadi menteri pun kiter orang pilih.lebe nampak menteri kat malaysia nie.hidup dah ler ditanggung rakyat malaysia lagi mau laluan mudah dijalanraya malaysia.tak pernah bersyukur langsung.hidup biar bermanusia dan jgn berbinatangan.

Anonymous said...

Nanti bila buat jgn pulak kata abiskan duit rakyat....nak buat mrt pun byk yg komplen terutama cina dap konon kerajaa nak amik tanah cina..puiiiiii

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts