Keturunan Cinabeng ni rupanya bodoh piang jugak rupanya..(Video)


Nasib baik Tok Guru bukan beratur untuk dapat patung percuma jugak..

Aku ingat keturunan Cinabeng ini cerdik ada akal sikit.... rupanya tidak.
Ada ke kerana patung bodoh Minion mereka sanggup beratur dari awal pagi depan McD semata mata nak dapatkan patung bodoh ini...kah kah.
< Bodoh seterusnya...>

Eluk gak kalau kita tukar je nama patung Minion ini kepada Cinion sempena nama bangsa yang bodoh piang yang gila nak kumpul patung bodoh ini sampai mengherdik pekerja bangsa Melayu bila patung ini kehabisan stok (video pernah aku siarkan disini baru baru ini)


Saksikan aksi aksi bodoh Cinion (Cinabeng) berebut untuk dapatkan patung Minion dalam 2 video dibawah....kah kah kah


Cerdik haa??

Kah Kah Kah

5 comments:

mansor said...

tuan tanah ini ada masalah mental kot.....................

Anonymous said...

Apa pasal dlm banyak gambar pemimpin UMNO tu ada sorang Lu tak tanda, merah tdak hijau tidak... takut ke...

Aku Peduli Apa @ APA said...

Tarak merah tarak hijau bererti gua berkecuali.Suka pilih tak suka reject..hanhaha

Aku Peduli Apa @ APA said...

Sdra Mansor.
Gua memang mental...lu tk tau ka?

Anonymous said...

aku sokong ..aku peduli apa...pemimpin2 penakut ini perlu diajar..kalau tak boleh pimpin...sila undurkan diri..kalau asyik jaga diri dan tak jaga melayu..berambus cara terhormat..kalau nak calonkan diri,ubah sikap anda!!

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts