"Penulis Jemputan APA" telah mula menulis....terima kasih


Screenshot diatas merupakan artikel pertama dari "Penulis Jemputan" blog aku ini yang kini aku panggil sebagai AHLI KELUARGA APA.Sejak semalam aku menerima banyak email yang minta disenaraikan sebagai AUTHOR blog ini.Ada yang telah aku berikan akses saperti saudara kita diatas ini dan masih ramai lagi yang masih belum selesai proses saringan mereka.

Aku minta maaf kepada saudara/saudari yang masih belum aku berikan AKSES untuk menulis disini kerana aku kena mengambil langkah langkah perlu dan berhati hati,maklum sajalah blog ini pun ramai MUSUH jadi aku tidak mahu tersalah bawa masuk Harimau kedalam rumah aku sendiri kerana menyangkakan Harimau itu Kuching.Aku harap anda semua dapat bersabar kerana aku tidak menetapkan angka tertentu  untuk menjadi AUTHOR blog ini jadi anda semua mempunyai peluang yang sama rata untuk berkarya disini tanpa diskriminasi tidak kira ada menyokong Kerajaan atau sebaliknya...

Meriah kan blog ini nanti...?

P/S : Mana tahu lepas ini ada pulak AKHBAR ARUS PERDANA yang akan pick up artikel kat sini dan disiar semula di akhbar mereka kerana akan ada ramai penulis penulis hebat disini nanti yang bakal menulis.Kalau harap tulisan aku yang macam "haramjadah" dulu,kini dan selamanya untuk mereka pick up tobat lahum lah takkan pernah akan terjadi...so what?

Kah kah kah...

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts