@Ibdil !! selagi ko tak boleh bagi tunduk Blogger No.1...you are a loser. @KhairyKJ @NajibRazak @tengkuadnanreal


Selagi kau #BedilTheLoser tak boleh nak tundukan aku,kemenangan yang kau rasa kau ada itu bukan lah MUTLAK wahai ibdil bedil.Walaupun siapa yang kini berada dibelakang kau kononnya boleh "tolong kautim" bagi pihak kau...itu cuma sembang kosong aje.

Kau pergilah "kautim" guna sebanyak mana duit yang kau ada dengan pihak pihak yang boleh "dibeli" dan lapar dengan duit kau tu...tak kemana pun.Ini baru WAVE yang kami cipta untuk kau guna sahabat sahabat sebelah sini saja dan aku belum lagi hantar SOS kepada sahabat sahabat hardcore sebelah sana lagi untuk melawakkan kau #BedilTheLoser...

Kau mungkin tak tahu yang aku ada hubungan baik dengan troopers sebelah sana kan?

Kenapa tak TanyaIbdil?

Kah kah kah

P/S : Selepas kejayaan #Lifestyle kini #tag baru kau adalah #BedilTheLoser....kah kah kah.
Amik ko !!! nak sangat kan...?


Alexa Ranking hari ini kalau kau tak kenal siapa BLOGGER UMNO NUMURO UNO


Tiga hari sudah semasa aku "merampas" title Blogger No.1 dari sahabat Theunspinners,aku hanya mendahului dengan 3 mata sahaja.Hari ini ko Ibdil boleh tenguk perbezaan mata diatas.Apa ertinya itu?
Ini menunjukkan betapa ramai pengunjung harian blog ini walaupun aku tak kerap post artikel kerana seharian berada di PAU2013 melayan "kebodohan" dan "kebonkakan" kau...

Sendiri makan pengat sendiri mau ingat bro...


0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts