Bila @Ibdil Dikantoikan...Shame on you...BIG LOSER...Kah Kah Kah @KhairyKJ @NajibRazak @Ibdil


Selepas Pengerusi Biro Media Baru Pemuda Umno Malaysia Ibdillah Ishak membuat kenyataan memperlekeh sumbangan para penggiat media sosial Pro-Umno dengan mengatakan KAMI (Blog,FB,Tweeter) sebagai NO-DIRECTION dan terlebih berpolitik dan menyarankan kami lebih berLifestyle macam dia,Ketua dia @KhairyKJ dan Azwanbro...maka kami menyahut saranan itu,untuk mengurangkan politik ketahap hanya 30% sahaja.


Maka KAMI sepakat menggunakan satu #tag khas untuk saranan poyo dari seorang Pengerusi BMB Poyo sorang ini.Maka lahirlah #Lifestyle sejak beberapa hari lalu yang berjaya kami VIRALkan sepanjang Persidangan Agung Umno 2013 berlangsung.Tidak cukup dengan itu,sewaktu santai sambil pekena Sup Kambing Doraisamy aku perkenalkan satu "hand-gesture"(yang dah memang dikenali didunia) sebagai tanda THE LOSER untuk dipadankan dengan saranan "Lifestyle" poyo si Ibdil ini.

Maka sejak beberapa hari lalu kami pun mempromo hand-gesture ini sebagai satu "trending" dikalangan perwakilan dan ahli Umno yang hadhir di PWTC.


Isteri Perdana Menteri DS Rosmah (mintak maaf ya Datin Seri?) pun turut sama kami libatkan dalam "Lawak Poyo Untuk Ibdil" ini.Kalau KAMI nak fokus untuk rakam gambar semua pemimpin untuk buat perkara yang sama boleh saja...tapi semua tubuat buang karan aje.Jadi adalah beberapa pemimpin yang sempat kami rakam gambarnya...


Dengan megahnya Si-Bedil ni mengaku...
"I'm The Big LOSER"...kah kah kah

Paling KELAKAR GILA bila si Ibdil ini sendiri pun duk tumpang sekaki buat hand-gesture yang sama,mungkin nak tunjuk dia sporting..?...mungkin dia ni memang Bendul..?...atau mungkin ada PUNASIHAT BENDUL dia yang nasihatkan dia to ride on the wave ala ala reverse psychology kononnya..?

Kah Kah Kah...

Dia sedar ke yang #tag Lifestyle dan hand-gesture "L" tu kami buat kutuk dia..?

Memandangkan Ibdillah Ishak pun dah mengaku dia memang LOSER maka...



Orang senyum mangkuk hayun ini pun tumpang senyum ...
Tapi orang senyum pasal apa dia tak tahu...
Kah Kah Kah


Ini yang orang tua tua kata...
"Bodoh Tak Boleh Diajar,Cerdik Tak Boleh Nak Ikut"

Jadi sebab KAMI yang mulakan semua TRENDING ini maka KAMI jugalah akan menamatkan nya setelah berjaya memancing Ibdil untuk turut serta "MENGAKU" yang dia memang LOSER.....BANGANG,BODOH,BIUL,BINGAL DAN SOMBONG.

So lepas ini kalau kau Ibdil rasa nak terus gunapakai #tag dan hand-gesture ini..dipersilakan .
Atau kalau ada mana mana pihak nak MENGAKU diorang yang mempelopori "trend" L for Loser..Lanciau...Lantoi ni...suka hati anak buah emak tiri koranglah..

Sebab KAMI nak main game lain pulak...kah kah kah.

Jom kita tenguk gambar gambar orang "bersetuju" dengan kami yang Ibdillah Ishak Pengerusi Biro Media Baru Pemuda Umno Malaysia memang A BIG TIME LOSER.
.
Kah Kah Kah
Nota: Sambil tenguk sambil dalam hati korang sebut...
IBDIL IS A BIG LOSER



Tenguk tangan aku tu #BedilIbdil...


Kelakar Exco kita ini dengan Team Nadi Rakyat.
Apa makna pandang keatas tu..?Cuma kami je tahu..


He he..mereka pun terjebak sama?


































Akhir sekali...ko tenguk Bedil ada awek sudi cuci muka aku...
Kau boleh..???
Kau mana boleh sebab kau...


A BIG TIME LOSER

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts