Kenapa logo Ampang Bangkit sama dengan logo ilham Pakatan Rakyat?


Suratan atau kebetulan persamaan dua logo ini?

Aku menerima kiriman email mengenai satu page FB yang memanggil diri mereka Ampang Bangkit sila KLIK SINI.Pada aku tak kisahlah sama ada NGO atau individu yang nak memperkasakan Umno Ampang asal niat mereka bersih dan Ampang Bangkit tidak terkecuali.

Apa yang merunsingkan aku bila LOGO Ampang Bangkit ini ada persamaan dengan logo ciptaan Pakatan Rakyat untuk Kemerdekaan negara yang ke-55 tahun lalu.Bila singgah di page ini ternyata ianya banyak mempromo Calun Ketua Bahagian Ampang yang tewas ditangan Dato Ismail Kijo baru baru ini dalam pemilihan Umno Bahagian iaitu Saudara Isa Saidi yang banyak aku pertikaikan kerana status beliau sebagai Ahli PKR yang baru dipecat Mei tahun lalu.



Sama ada logo ini dicipta secara kebetulan ada persamaan dengan Logo Merdeka ilham Pakatan Rakyat aku tak pasti,tapi ianya menimbulkan banyak persoalan tentang motif sebenar Kumpulan Isa Saidi yang aku diberitahu disokong kuat oleh Noh Omar sejak sekian lama.

SO NOH OMAR TOLONG JAGA SELUAR DALAM SENDIRI !!!!

Telah kedengaran sosek sosek tentang CAMPURTANGAN NOH OMAR cuba menumbangkan kepimpinan Dato Ismail Kijo dalam pemilihan bahagian tempohari dengan menyokong "kumpulan kumpulan penentang Mail Kijo"dan ramai penyokong Dato Mail Kijo yang sedang menanti kehadhiran Noh Omar ke Ampang untuk diberikan "kata dua" agar jangan menyibuk dan cuba menjadi PENCATUR politik di Ampang !






0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts