Aku siyes ni...mana 30 ribu kesatria tu @Khairykj ?


Lu nak marah gua ke...Exco Exco lu nak mengamuk ke,itu lu orang punya pasal.Tapi lu kena ingat Bro gua sokong lu giler masa Pemilihan Umno baru lepas.Sampai rapat orang kutuk gua kerana promo lu kat blog gua sebab sebelum tu teruk lu dengan pak mertua lu gua balun.Tapi....

Tidak beerti gua tak boleh dan takkan balun lu!

Lagipun sokongan gua pada lu sebagai Ketua Pemuda masa itu sebab tak ada orang yang lebih layak yang menawarkan diri untuk jawatan itu kecuali seorang mamat poyo yang bila dia telanjang depan cermin dia tak nampak diri dia tapi dia nampak Bratt Pit dalam cermin tu.Jadi kalau kalah pun memang gua tak terkezut pun..

Lagipun bukan lu ada bagi gua 5 sen promo lu dan bila jumpa pun bukan ada ucapan terima kasih yang tak perlu lu dibayar yang lu ucapkan pada gua?

Jadi kalau gua sokong lu sebelum ini,apa salahnya gua balun lu pulak bila lu leka tak buat kerja betul?Salah ke kalau lu kena balun pasal terkinja kinja duk SHOUT sana SHOUT sini?Salah ke lu kena balun kalau tergedik gedik gila nak jadi pelakon?

Lu lupa ke yang lu tu MENTERI dan Ketua Pemuda Umno Malaysia?

Lu tak malu ke MARUAH PEMUDA UMNO tercabar dan tercalar di PRK Sg,Limau sebab lu orang semua anggap datang kesana macam pergi "makan angin" kejar itik dalam sawah?

Maruah ahli Puteri tercalar koyak rabak,mata Wanita Umno lebam kena balun.Lu orang yang rasa macam KESATRIA ini dimana masa tu?

So agak agak lah bro...

Tak ada maknanya RETORIK lu pasal mendekati golongan muda selama ini bro?

Fikir fikirkan...

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts