Gambar seribu makna...kah kah kah


Korang nampak tak betapa terbeliaknya biji mata aku penangan The Awakening...

Tadi aku singgah di MPH Book Store kat sebuah shopping complex setelah terlewat nak menghadhirkan diri di Rumah Terbuka KBS di Bukit Kiara.Sebelum masuk ke MPH pun aku dah agak buku Awakening ini pasti berada dihadapan pintu masuk kedai ini dan tanggapan aku ternyata benar.


Aku pun minta salah seorang pelanggan kat situ snap satu gambar aku bersama longgokan sampah ini untuk dibuat kenang kenangan.Aku diberitahu kemudian yang Babah Dollah pun ada datang dirumah terbuka anjuran Kementerian Menantu Babah.Kalau aku tahu aku tak kisah buang RM75 beli sampah ini untuk dapatkan autograph Dollah kat majlis tadi.Boleh gak anak cucu aku nanti lelong sampah ini kat E-Bay 50 tahun akan datang...kah kah kah.

1 comments:

Anonymous said...

HOII AZMI ..DRP KO BALUN PAKLAH..LAGI BAIK KO BALON MAEL KEJO, DATO BAD DAN HAMLAU2 AMPANG YG SEKARANG NI NAK TERUS MEMEGANG JAWATAN DI BAHAGIAN AMPANG.. SESUNGGUHNYA BURIT UMNO AMPANG DAH DI ROBAK RABIK OLEH MEREKA2 NI SEMUA.. HAHAHHA LAGI ADA PAEDAH BROO

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts