Penguasa Melayu memang pemakan "taik palat" Cinabeng.@NajibRazak


Filem Tanda Putera akhirnya dibenarkan untuk tanyangan umum setelah melalui banyak halangan dan rintangan oleh keturunan komunis Cinabeng sebelum ini.Sedangkan cerita fiksyen terbitan Astro The New Village yang jauh menyundalkan fakta sejarah tentang kononnya kehebatan perjuangan bangsa Cinabeng terhadap komunis tak perlu susah susah melalui apa yang dilalui Tanda Putera dan penerbitnya.

< Seterusnya....>


The scene where the National Operations Council meeting to resolve operational issues during the May 1969 curfew

Benar saperti apa yang ditulis oleh sahabat blogger Bigdog pemimpin Melayu "Saperti menyusukan kera dihutan.." dalam artikel beliau "Nursing the monkeys in the jungle".Haramjadah sungguh nasib orang Melayu bila diharamjadahkan oleh Pemimpin Melayu sendiri yang kerandut mereka semua berada dalam mulut bila berdepan dengan desakan,bantahan dan ugutan bangsa Cinabeng dalam apa jua situasi sekalipun.

Jadilah orang Melayu bangsat dinegeri sendiri sebab dibangsatkan sendiri oleh Pemimpin Melayu yang mereka amanahkan menjaga kepentingan mereka selama ini.Kita tidak perlu kuasa asing dan orang luar untuk MENJAJAH kita bilamana kita dijajah sendiri oleh GOLONGAN BANGSAWAN,ANAK PINAK DAN KRONI MEREKA telah berjaya menjajah pemikiran orang Melayu untuk terus mengangkat dan mengekalkan mereka sebagai pemimpin.

Sedangkan MEREKA ini adalah golongan PEMAKAN TAIK PALAT CINABENG.


1 comments:

Anonymous said...

Tarikh tayangan filem ni hampir dengan tayangan Tanda Putera. Macam ada apa-apa aje. Apakah filem ini dibuat untuk 'counter' fakta dalam Tanda Putera?

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts