Kalau berbudi dengan UMNO tunggulah "tuba" balasannya...@NajibRazak


"Mana perginya pemimpin UMNO, tidak ada seorang yang tampil membela saya," luah Guru Besar Sekolah Kebangsaan (SK) Sri Pristana, Mohamad Nasir Mohd Noor.
< Baca Lagi...>

Sedangkan menurut Mohamad  Nasir beliau telah bekerja bertungkus-lumus untuk UMNO semasa pilihan raya lalu sehingga beliau tidak dapat memberi perhatian kepada allahyarham isterinya yang ketika itu sakit kanser.Katanya, setelah berkhidmat sepenuh jiwa untuk UMNO, wakil rakyat di kawasan pun tidak datang mempertahankan beliau yang telah dianiaya dengan tuduhan tidak berasas.
Mohamad Nasir diarahkan bercuti seminggu setelah terkait dengan kontroversi apabila seorang bapa murid bukan Islam di sekolah berkenaan mendakwa mereka ditempatkan di dalam tandas ketika waktu rehat."

Aku petik keratan diatas dari blog seorang sahabat...

Itulah Umno dan Pemimpin Pemimpin nya kepada sesiapa yang pernah merasai DIKHIANATI Umno melalui pemimpin nya.Tak usahlah buat baik macamana sekalipun..tak usahlah berkorban apa saja demi perjuangan (kononnya) parti...kalau berlaku sesuatu yang tak memihak UMNO DAN PEMIMPIN AKAN CUCI TANGAN....mampos keraslah kita sendiri tanggung.

ITU UMNO YANG AKU KENAL...

Jadi apa yang menimpa kepada Mohamad Nasir bukanlah kes terpencil,malahan rasanya ramai yang dah cukup kenal sikap Pemimpin Umno selama ini termasuk aku sendiri.


2 comments:

Anonymous said...

Satu nasihat yang harus disebar kepada oleh semua blogger kepada pihak kerajaan..(parti UMNO)

Kepada pemimpin2 UMNO y telah dikepercayaan oleh rakyat khususnya Melayu, penjawat awam ada 1.4 juta y rata2 menjadi pelaksana langsung semua dasar2 kerajaan... Mereka tahu di mana lubang2 tiris pada dasar y dilaksana... Itu belum dikira sakit hati terhadap pemimpin2 y kerap campur tangan dalam pelaksanaan polisi agensi kerjaan.. Cukuplah... Kegagalan pihak kerjaan utk terus membela penjawat awam seumpama ini, memberi kesan y amat sgt kepada penajwat awam... berhati2

Anonymous said...

pentingkan umno dr isteri yg sakit!! patutlah kena kau sana... umno mna boleh pakai

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts