@Khairykj bela ular dalam rumah untuk patuk siapa?


Amoi Cinabeng kat atas ini adalah Setiausaha Akhbar Khairy Jamaluddin menteri yang jaga belia dan alat alat sukan dan pengguna alatan sukan.Amoi Cinabeng bernama Regina Lee pulak sebelum dilamar KJ menjadi SUA dia adalah Cinabeng yang berkiblatkan Pembangkang dan bekerja dengan portal Malaysiakini.



< Baca seterusnya...>

Jadi congak punya congak 2+3 jadi 5,tapi KJ punya congak 2+3 jadi 4 macam matematik biul Pak Mertua dia yang dah bau tanah tu.Bila congak pun tak berapa nak betul jadilah KJ macam bela ular dalam rumah,tapi jangan ingat budak KJ ini bodoh.Kalau dia memang dah tahu dia bela ular bisa dalam rumah takkan dia nak bagi ular itu patuk dia pulak,pasti adalah mangsa yang jadi sasaran dia.


Betina Regina yang tak potong bijik ini walaupun bekerja untuk menteri kerajaan Umno tapi jiwa dia masih tetap macam komunis.Pantang ada isu yang melibatkan bangsa lain dengan Melayu,cepat je dia enter frame macam isu kantin sekolah yang sedang hangat diperkatakan,sedangkan dia bekerja untuk menteri kerajaan yang "berangan jadi PM ntah bila".

Kalau betina jenis ini KJ sanggup dan percaya lantik jadi SUA dia,baik dia lantik aku yang selalu balun Bapak Mertua dia,apa bezanya?

Cepat sikit aku kasi pelingkup....




0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts