AHMAD AZHAR BIN MOHAMED KECHIK mengganas lagi...@PDRMsia


Aku terima email diatas dari seorang pembaca blog aku yang memanggil dirinya Zee (bukan nama betul) yang ingin mendedahkan sesuatu tentang Azhar Penipu dan meninggalkan no phone dia untuk aku hubungi.Baru hari ini aku berpeluang menghubungi beliau dan dia bercerita panjang lebar tentang skim penipuan Ahmad Azhar Mohamed Kecik ini yang terbaru.


Pada awalnya aku agak blurr dengan individu yang dimaksudkan Zee tapi setelah aku check balik arkib blog APA ternyata aku pernah menulis tentang manusia durjana ini sekitar bulan Julai 2011 dengan artikel bertajuk Ada Sesiapa Kenal Si Penipu Ini ? setelah bertemu dengan salah seorang mangsa dia yang ditipu hampir RM700 Ribu bersama pengendali blog Uncleseekers yang turut mempaparkan artikel Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi (Part 3) yang menyentuh tentang Azhar Penipu ini.Bagaimana Datuk Ahmad Zahid Hamidi terkait secara tidak sengaja sila baca artikel Uncleseekers untuk mengetahuinya.


Apapun aku difahamkan ZEE yang makhluk durjana ini masih BEBAS menjalankan aktiviti penipuannya tanpa pernah diambil tindakan oleh pihak PDRM walaupun dah terlalu banyak laporan polis dibuat terhadapnya oleh banyak pihak seluruh negara sejak bertahun tahun.Teringat aku pulak akan seorang individu bernama Tan Sri Dato Seri (semua title palsu) Hassan Bin Ayoub yang merupakan "sidekick" Mantan Perdana Menteri Tun Abdullah Badawi yang diberikan "LICENCE TO CHEAT " semasa dia menjadi Perdana Menteri sehinggalah kehari ini yang merupakan bekas Pengerusi Elegant Advisory Sdn Bhd yang menyaman Umno ratusan juta RM tidak berapa lama dulu.


Hasan Ayoub yang berkaca mata 'Sidekick' Pak Lah

Jadi kini Azhar mengganas lagi dan aku menantikan info selanjutnya tentang MO Azhar kali ini untuk buat follow up...


0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts