Bila rumah kata pergi..sana kata mari sini..@NajibRazak




Helo Bro Dol,lu okay ke?
< Baca Lagi...>

Gua dengar lu tak berapa okay,badan dah bau tanah..betul ke?
Kalau dah ada bau tanah tak reti reti lagi nak bertobat?Buat apa yang patut dan perbetul apa yang lu buat tak betul selama ini sebelum suis lu kena padam.

Sebagai manusia dan sempena bulan baik hari baik penuh barakoh ini aku no hal untuk memaafkan segala DOSA kau pada aku yang dah file-up bertahun tahun lamanya tu.Start hari ini kita kira kosong kosong lah.Tapi dengan beribu lagi yang lain yang masih lagi hidup tu kau settle sendiri lah..

Pada 29 + 1 orang yang dah jadi ARWAH dan termasuk yang terbaru Arwah Jami'aan kau kautimlah kat sana nanti bila kau kau cross The Twlight Zone tu nanti.

Jadi sempena nak raya ini aku ucapkan Selamat Hari Raya,itupun kalau kau sempat beraya...
Kalau tak sempat nasib ko lah Labu....

P/S : Dollah,dulu ko berkuasa sebagai Perdana Menteri so ko guna KUASA ko ikut suka hati emak tiri ko tak hingat hingat.Hari ini Allah bagi aku sikit KUASA di media sosial so aku gunakan untuk perlekehkan ko lebih dari Phariah lagi.Amacam adil tak?

Ko ada tak KUASA di media sosial?Hampehhh..

Menantu ko tu pun harap jawatan Menteri je..meh lah berlaga dengan aku dalam media sosial ini?

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts