Aku tumpang bangga kerana turut menyumbang...


Artikel yang aku keluarkan pasal The New Village pada 23/7/2013

Sehari dua ini hebuh di blogsphera pasal filem propaganda komunis terbitan Astro bertajuk The New Village oleh blogger blogger pro-kerajaan sehinggalah Menteri Dalam Negeri mengeluarkan kenyataan resmi (imej bawah) semalam mengarahkan Lembaga Penapisan Filem mengkaji semula kelulusan penayangan filem kontrovesi ini dan tidak akan teragak agak membatalkan kelulusan yang diberikan jika ianya bakal mencetuskan bantahan banyak pihak kerana memutarbelitkan fakta sejarah.


< Baca seterusnya..>



Kenyataan resmi Zahid Hamidi diatas merujuk kepada laporan akhbar Mingguan Malaysia bertarikh 28 Julai yang memetik artikel oleh blog Mymassa bertarikh 26hb Julai.Aku mengucapkan tahniah diatas tindakan tegas dan segera oleh Menteri Dalam Negeri dan lebih membanggakan kerana BLOG INI mula menulis mengenai isu ini lebih awal(23 hb Julai) dari laporan yang dibuat oleh Mingguan Malaysia dan blog Mymassa yang menjadi rujukan Menteri Dalam Negeri (mungkin sebab status haramjadah blog aku ini maka Menteri KDN hanya mahu merujuk kepada 2 sumber diatas).

Apapun pandangan Menteri KDN atau Menteri Menteri Umno yang lain terhadap aku,aku tetap merasa puas dan bangga matlamat aku menyiarkan artikel aku itu kini tercapai dan tindakan sewajarnya telah pun diambil oleh pihak berwajib.Ini bukanlah kali pertama apa yang aku siarkan disini menjadi "tindakan pro-aktif" pihak kerajaan...dah banyak kali sejak aku berblog hampir 4 tahun kini.Cuma mereka (pihak kerajaan) memang tidak akan memberi kredit mereka kepada blog aku ini kerena mungkin tak gemar dengan cara penulisan aku...

Apapun syabas Menteri Dalam Negeri...

4 comments:

Anonymous said...

kalau dah tahu tak apa, kau dan block kau ni memang HARAMJADAH

Anonymous said...

'BLOG' la bodoh.

Budak Sri Kinta said...

Sabar je bro... Ada hikmah di setiap kejadian... yang penting ganjaran utk bro di syurga nnti... Teruskan perjuangan bro...

anakbangsa said...

anon 7.06 lu yg haram jadah weilawei

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts