@AhmadMaslan dengan 30 Penyamun dan PRK Kuala Besut can go to hell !! @NajibRazak


Lepas PRU13 haritu aku ada bertanya kepada kepimpinan tertinggi Umno apa yang bakal terjadi dengan tentera tentera siber mereka yang berkhidmat untuk PRU13 sejak berberapa tahun sebelum 5Mei.Adakah mereka akan dikekalkan dalam kem masing masing atau disuruh keluar kem dan hanya akan dipanggil balik pada tahun 2017 atau 2018 bila dah dekat PRU14?Apakah selama khidmat mereka tidak diperlukan lagi ini mereka boleh MENCARI MAKAN dengan menjadi Tentera Siber Pakatan Rakyat untuk beberapa ketika sehingga Umno memanggil mereka balik?

Kenapa aku ajukan SOALAN BODOH macam tu kepada kepimpinan tertinggi Umno?

Sebab aku tahu kebanyakan Panglima Besar Umno memang BODOH jadi aku tak boleh tanya mereka soalan yang CERDIK kerana takut CPU mereka tidak akan mampu memproses untuk memberikan jawapan yang cerdik.Sejak soalan itu aku lontar tiada jawapan yang aku perolehi dan aku pun dah mengagak tidak ada Pemimpin Umno yang akan menjawapnya.Pun begitu,feeedback yang aku dapat dari teman teman bloggers berbagai kumpulan atau yang bergerak secara individu agak sama dan merumuskan bahwa KAMI semua sudah diTONGSAMPAHkan oleh Umno/BN sebaik selesai PRU13 dan tidak diperlukan lagi,kecuali...spesis bloggers pandai jilat jilat dan ampu ampu punggung pemimpin.

Sahabat blogger 1 Peluru sudah memulakan kempen untuk mengajar Pemimpin Pemimpin Umno yang terlebih cerdik ini dengan MEMBOIKOT PRK Kuala Besut dan aku kira kita semua patut meyokongnya kerana ianya semuanya berkaitan dengan KITA dan LAYANAN Umno terhadap sumbangan kita selama ini.Perjuangan???

PERJUANGAN LANTOI !!!

Baca juga blogger Ganu Dinturtle mengulas isu yang sama

5 comments:

Anonymous said...

Macam palat!!! X habis2 isu pasal duit

Kutukandewata said...

ini bukan soal duit,tak ramai blogger yang dapat duit dari umno ke kerajaan ke.ramai yang sokong kerajaan kerana hati lebih dekat dengan kerajaan.

persoalannya sekarang ramai otai blogger yang berjuang bersungguh-sungguh membantu kerajaan.setelah menang tidak dipedulikan lagi.sebelah mata pun tak pandang.

pemimpin umno ramai yang buta ict.ketika sesak guna dan pujuk blogger.bila menang semua usaha mereka.orang lain tak ada fungsi.

siapa perlukan siapa?jadi tak perlu kita beria-ia sangat.yang mampus nanti dia bukan kita.

Megat Alam Gempita said...

Berjuang ikhlas Lillah hi taala tak dapat duit UMNO pun Teman tak miskin tapi lebih utama adalah demi perjuangan agama, bangsa, negara dan raja.

Hidup UMNO Barisan Nasional!

Anonymous said...

Ye orang bekerja pun mesti ikhlas tetapi perkara biasa bila dapat offer gaji lebih baik maka orang akan terima tawaran kerja baru.he he tapi kalau tak bergaji tak ada orang yang terima kerja kecuali dah terlebih duit.TAK PAYAH NAK PALATKAN ORANG PASAL DUIT...

Anonymous said...

Mcm bagus je kutukan dewa..ni sorg lagi jenis palat yang kemaruk duit...ape la takkan nak hidup dgn duit2 mcm ni je...bab berjuang ada org arah or paksa ke? Korang yg beriya2 kan kononya berjuang membantu kerajaan..padahal apalah sgt time2 prk ni keja yg korg buat..semua duk sibuk berkumpul pastu nak sakau duit..bila orang x bagi DEDAK macam ni lah jadinya..meroyan x tentu pasal..mmg perangai semua tahap taik palat la blogger2 mcm ko ni..x habis2 nak guna berjuang atas nama bangsa konon padahal objektif utama semuanya duit..mmg mcm palat..benci aku tgk manusia mcm palat ni meroyan time x dpt duit...puiihhhhhhhh

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts