Komen komen dari blog lain yang @NajibRazak boleh cuba hadhamkan..


Aku tertarik dengan komen komen dari blog The Flyingkick berhubung artikel bertajuk "INGATLAH UMNO..LIANG LAHAD SUDAH TERSEDIA UNTUK MENGUBURKAN UMNO...Inilah jenis komentar yang mengungguli setiap artikel tentang kepimpinan Najib Razak oleh majoriti bloggers yang melihat Najib masih mahu melayani spesis Cinabeng yang sudah terang menikam beliau dan orang Melayu dalam PRU13 lalu.

Inilah luahan rasa majoriti orang Melayu yang telah MEMENANGKAN BN dalam PRU yang lalu yang jika terus tidak diendahkan oleh Najib Razak bakal merealisasikan pandangan penulis dalam artikel diatas dan  "Istiadat Pemakaman Umno" akan menjadi realiti dalam PRU14 akan datang.

Anonymous said...
Terbaik Tuan!
Setuju dengan isi tulisan Tuan.

Nazir dan yag seangkatan mereka2 tu boleh lah gebang kuat cakap besar cakap pasal rasis bagai. Dia mana tau susahnya nak cari kerja, susahnya nak bukak bisnes dan macam mana susahnya nak naik pangkat. Dia anak orang kaya bapak dia bekas perdana menteri, sahabat handai dan saudara mara semuanya orang berpangkat besar2 dan bergelar belaka, jadi senanglah nak direcognisekan oleh Chairman CEO sana sini. Cuba tengok sape kawan2 diorang ni, senang aje kita nak kumpulkan mereka2 Melayu Elitis ni dari golongan mana. Bukankah Rasulullah sudah bersabda bahawa untuk mengenali seseorang itu maka lihatlah siapa sahabat mereka.

Sick n tired of being bullied by cinabeng rasis, more and more sick n tired by being bullied by these Elitist Malays! SICKENING SICKENING PEOPLE THESE SCUMS ELITIST!!!
Anonymous said...
Aku yakin kebanyakkan kepimpinan UMNO sekarang; Ah Jib Gor dan ahli ahlinya adalah liberal dan kononnya 'melayu baru'. Di samping itu pemimpin2 melayu juga kebanyakkannya pondan dan cinabeng wannabe. Aku mahukan UMNO ketika sebelum merdeka dulu. Aku mahukan pemimpin melayu yang lantang dan berani. Tengok la punahsihat2 PM, CEO botak air asial, Nazir Razak, penghinaan demi penghinaan pada melayu dan Islam dan banyak lagi peristiwa. Inilah tandanya kewafatan UMNO. Sudah la kewujudan PAS satu penghinaan pada Islam dan nak harapkan UMNO liberal 'melayu baru'..? Akhirnya Islam pun tergadai. Ptuihhh!!!
Anonymous said...
T'kasih Flying Kick kerana tulisan saya disiarkan. Lihatlah bila Melayu makin tunduk macam hamba abdi zaman British durjana dulu - pekerja-pekerja MELAYU majlis Perbandaran Kajang kena belajar bahasa MANDARIN sebab ada CINA tak tahu bahasa MELAYU/KEBANGSAAN! Dan polis Ampang pula dipaksa belajar bahasa Korea sebab sampai 5000 orang Korea Selatan kat sana - dan polis negeri lebih berkuasa dari KDN?! Patutlah polis kat negeri-negeri bawah DAP makin menjadi hamba abdi DAPigs/PKR! Sudahlah itu, Kebanyakan orang Korea ini yang kuat agama Kristian Zionis, sekutu kuat penjajah Barat-Zionis, begitu ramai di Ampang, apa hal ni? Dan jikalau di Barat pun, kena belajar bahasa KEBANGSAAN Bumiputera dia, contohnya bahasa Peranchis atau Jerman, dan bahasa Inggeris jadi bahasa kedua di negara-negara ini sebab ia sudah menajdi bahasa antarabangsa - tapi kat M'sia ni, kita kena tunduk pada bahasa PENDATANG BONGKAK bangsa CINA dan rakyat asing punya bahasa!

Hai, bala betul kepada bumi kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain! Sila lihat di http://thestar.com.my/metro/story.asp?file=/2013/6/11/central/13203642&sec=central, MPKj officers attend Mandarin classes to communicate better, By OH ING YEEN and VINCENT TAN,Tuesday June 11, 2013:

....Council president Datuk Hasan Nawawi Abd Rahman first mooted the idea in 2009 and this was the second batch of students.

He would practise what he preached and occasionally added a few Chinese words during council meetings, such as Wo bu zhi dao (I don’t know) and Yi, er, san (One, two, three).

“In Kajang, we have many Chinese ratepayers...They have to deal with the public daily, some of whom can only speak Mandarin....

Meanwhile, police officers in Ampang have been learning Korean... There are about 5,000 South Koreans living and working in Ampang...... We will send them for more classes so they can converse better to serve the large number of Koreans in the area,” said the then Selangor police chief Tan Sri Khalid Abu Bakar, who is now the Inspector-General of Police....

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).
Anonymous said...
jika di teliti betul-betul, tempat yg berkait dgn kewangan majoritinya China/ kristian dah duduk.

GLC peringkat nasional akan lebih dibolosi oleh cina/ kristian tahun ini..

2014 hingga pru14 majoriti - Executive atau trade strategist, future and benefits akan dikawal selia oleh mereka bagi pihak kerajaan umno

Barisan - parti tunggal - berkaitan
Cina sokong Cina PRU13 berkaitan
MCA/ Gerakan withdraw berkaitan

Titik mula semasa ETP di rasmikan..

panel semasa rasmi ETP dilantek - Ds Nazir, TS (Celcom), TS LKWeng, Tony Fern/ AirAX, 2 Bankers Stand Chart

kesian TS (Celcom) yg pertahankan Melayu kena balun..

antara isi - GLC mintak dibolosi oleh bukan melayu..

Anonymous said...
kjlknhjknbnm,knbnmmnbnmmbvvbnnnb
Anonymous said...
Kita tak boleh lagi harapkan pemimpin2 melayu dan parti2 politik melayu untuk memperjuangkan agama kita, bangsa kita dan institusi raja kita. Agenda2 cinabeng lahanat semakin jelas. Itu belum kira musuh dalam selimut yang tak nampak. Kita tidak tahu apa yang ada dalam fikiran pemimpin2 melayu sekarang. Rata ratanya bersikap liberal dan tak boleh dipercayai. Wabak pluralism dan liberalism sudah luas menular dan menjangkiti semua rakyat terutamanya generasi baru di Malaysia. Ajaran sesat pun dah semakin banyak. Malaysia dalam bahaya.
Anonymous said...
Sebijak mana pun UMNO berpolitik,rakyat yang akan tentukan nasibnya. Pengundi muda telah bangkit dlam PRU 13. Kekuatan Pengundi muda akan bertambah pada PRU 14.Pengundi 'tua' akan ubah haluan jika gaya kepimpinan UMNO masih TIDAK BERUBAH.
Berpidato pasal mempertahankan MELAYU semasa persidangan hanya sekadar nak tunjuk kebolehan berpidato dengan mengharapkan tepuk sorak perwakilan bagi menunjukkan bahawa hebatnya "aku lah pejuang MELAYU". Ingatlah dua pepatah melayu.

1)'KOKOK BERDERAI-DERAI,EKOR BERGELUMANG TAIK'
2)'MENANG SORAK KAMPONG TERGADAI'

UMNO PERLU TRANFORMASI SECARA MENYELURUH,JIKA MAHU MENGENGEKALKAN KUASA DAN KETUANAN MELAYU DIBUMI BERTUAH INI.......
Anonymous said...
Nape skrg makin banyak 'duri dlm daging' dlm pentadbiran Najib...adakah itu mmprlihatkan kelemahan Najib?...
Anonymous said...
Letih sgt la kalau nak harapkan UMNO...kalau nak harapkan PR lagilah teruk...

kenapa tidak kita betulkan UMNO sj...langkah 1. MESTI TUKAR PRESIDEN UMNO. Presiden yang ada terlalu syok sendiri dan lebih banyak dengar cakap bini dari dengar cakap rakyat. Bagi MY pulak. kalau MY tak layak kenapa ambil beliau sebagai TPM?
2. Letak ISLAM di hadapan sebagai tonggak. ISLAM berjaya secara otomatik Melayu berjaya.
3. Hukum semua pemimpin yang buat salah. jangan biarkan seorangpun terlepas termasuk yang sudah cabut ke dalam PAS dan PKR.
4. Bentuk Majlis Syura UMNO yang dilantik dari kalangan tokoh AGAMA sahaja. semua pemimpin yang mahu bertanding hendaklah melepasi kelulusan Majlis Syura.
Anonymous said...
Aku nk beli kain kapan umno bleh tak. Sbb x sanggup lihat umno di hina d caci olh org melayu n cina. suruh brahim ali @ hasan ali tubuh parti perkasa.
Anonymous said...
aku dah post beberapa comment tentang nazir razak ..pro chinese dapigs...he and his brother is a pro chinese so malays uols jangan harap ada perubahan unless he steps down..razak's family depend on the chinese to make them rich so called TUHAN REZEKI for their families la..thats why najib just ignore wateva chinese did to malays and islam nowdays...tak percaya lagi ke..so ahli UMNO apa lagi ?
Anonymous said...
SETUJU DGN ANON 3.50..PRESIDEN UMNO HARUS DI TUKAR KAN...KASI TUKAR DI PERHIMPUNAN AGUNG AKAN DATANG...HARGA DIRI UMNO TERCALAR, PARTI UMNO DI CACI MAKI PARTI UMNO DI FITNAH DI KEJI ..SIKAP KELUARGA PRESIDEN UMNO YANG PRO CINA DAN GILA KUASA ISTERI MENCALAR MARTABAT UMNO..BANGSA MELAYU DAN INSTITUSI DI RAJA...DUA ORG NI HARUS DI TURUNKAN DARI PUCUK PIMPINAN UMNO UNTUK MENGEMBALIKAN KEPERCAYAAN RAKYAT KHUSUSNYA BANGSA MELAYU KEPADA UMNO..UMNO MEMERLUKAN SOKONG PADU ORG MELAYU UNTUK TERUS BERKUASA DI PRU14 NANTI..SALAM

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts