"Pas Ibarat Sampah"...apakah itu maksud gambar ini?


Sila Klik Imej

Pas hanya layak berpejabatkan tempat pembuangan sampah?
Ada akal fikir fikirkan...

Sebelum Solat Jumaat tadi aku sempat singgah menjamu selera disebuah restoran di Ukay Perdana.Hujan yang turun sejak awal pagi buat perut aku lapar walaupun kebiasaannya aku hanya akan makan tengahari lewat petang.

Selesai menjamu selera mata aku terpandang TEMPAT PEMBUANGAN SAMPAH bersebelahan restoran yang kini dah jadi Markas Kecil Pas di Ukay Perdana.Agak lama juga aku tak singgah makan disini jadi aku tak perasan sejak bila pula tempat membuang segala KEKOTORAN DAN NAJIS ini bertukar menjadi Markas Pas.

Tambah menarik bersebelahan Markas ini ada pula To'Kong kecil disuatu sudut dibawah pokok..ha ha ha.Apa mesej yang korang nak tafsirkan melihat senario ini...terpulanglah.Bagi aku ini adalah SATU PENGHINAAN terhadap Pas yang kalau tak silap aku diwakili Saari Sungib sejak 2 penggal lalu.



Apakah ini LAYANAN terhadap Pas oleh sekutu sekutunya terutama PKR disini?

Aku tak sempat nak merakam pejabat mewah PKR yang berada tak berapa jauh dari Pejabat SamPas(h) ini kerana hujan masih belum berhenti semasa aku melalui pejabat itu.Nanti aku selitkan gambar pejabat PKR itu disini bila berjaya merakamkannya...

Sementara itu kepada Ahli Ahli Pas..renungkanlah...

PAS PISS PUSS

KLIK UNTUK IMEJ LEBIH JELAS






0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts