Datuk Seri Ismail Sabri #DSIS layan anak anak yatim main bunga api.


Selesai misi aku di Lot 10 aku memenuhi undangan Tun Faisal Aziz untuk bersama sama Datuk Ismail Saberi meraikan anak anak yatim  Raudhatul Al-Faeez Batu 9 Gombak bermain bunga api.Aku difahamkan anak anak yatim ini telah diraikan #DSIS dalam satu majlis Iftar dan mereka juga telah dibawa beliau untuk membeli belah persalinan hari raya baru baru ini.

Aku memang suka kalau pemimpin melayani anak anak yatim sebegini iklas saperti yang dilakukan #DSIS dan bukan memperalatkan mereka untuk kepentingan politik masing masing.Jadi walaupun jam telah menunjukan jam 10 malam aku gagahkan juga untuk meredah Jalan Gombak yang sunyi dan gelap untuk tiba disini.

Setibanya aku dan blogger Sangkakala disana permainan bunga api telah pun bermula dan aku lihat ramai juga sahabat sahabat blogger yang hadhir disitu.Iyalah kalau pemimpin iklas kat dalam hutan pun pasti ramai yang sanggup datang...bukan begitu?

Datuk Seri juga mengambil kesempatan malam tadi menerangkan visi dan perjuangan beliau sebagai Menteri Pertanian dan apa yang pihak media baru saperti kami boleh membantu beliau merealisasikan impian beliau.Sesi soal jawap ini dilakukan dalam keadaan amat santai dan aku suka dengan cara #DSIS dan aku harap ramai lagi pemimpin yang akan mengikuti cara beliau...































































0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts