Terima kasih semua...@NajibRazak @tengkuadnanreal



Episod bantahan idea sengal Aseh Che Mat nak tenguk Hard Rock Cafe tersergam 500m dari Masjid Besi Percint 3 Putrajaya akhirnya berakhir dengan kenyataan Aseh di Facebook beliau malam tadi(printscreen diatas).Walaupun terpaksa bekerja overtime pada hari Ahad dengan mulanya mengeluarkan "kenyataan resmi" Perbadanan Putra Jaya pada siangnya untuk meredakan kemarahan umum,tapi akhirnya beliau terpaksa mengalah malam tadi dengan membuat bulatan 360 darjah.

Apapun ucapan thanks but no thanks dan syabas harus diberikan kepada Aseh Che Mat atas tindakan cepat dan tepat memperbetulkan keadaan yang dia sendiri cetuskan setelah dijangkiti VIRUS AYAM yang telah menjangkiti ramai dikalangan jentera pentadbiran Najib Razak sejak kebelakangan ini.

Ucapan SYABAS,TAHNIAH DAN TERIMA KASIH sebenarnya adalah milik ANDA SEMUA yang berani tampil kehadapan membantah idea sengal ini walaupun ada sedikit penentangan dikalangan mereka yang berbeza pendapat dan pandangan,dan aku bersyukur kerana dapat memberi sumbangan kecil blog ini yang menyaksikan gambar dibawah menjadi gambar paling popular hari ini.

Sebagai tanda kejayaan KITA semua maka aku siarkan gambar ini untuk kali terakhir sebelum menutup episod sengal HRC Putrajaya ini.

ARIOS.


Sorry @Ibdil sebab lu tak dapat nak ber #Lifestyle kat HRC Putrajaya yang dah tak jadi nak buat..
Kih Kih Kih..


0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts