@KhairyKJ.."syok sendiri" tu ada macam melancap tak?


Hampir 7 jam aku berada diatas jalanraya antara Kota Bharu dengan Kuala Lumpur dan ini pun baru setengah jam aku sampai dan duduk dikerusi biasa aku di Craven yang dah 4 hari aku tinggalkan.Selak je tabir maya,tu dia....cerita KJ dengan "teori melancap " dia tentang Pemimpin BN masakini."Teori Melancap" ini memanglah kepakaran Khairy kerana sejak dia terjun kedalam politik dari hari pertama lagi sampai kehari ini dia tak habis habis MELANCAP.

Jadi memang layaklah kalau Khairy mengulas ISU PEMIMPIN BN SUKA MELANCAP ini sebab itu memang kepakaran dia,cuma mungkin kaedah dan posisis melancap Khairy agak berbeza dari pemimpin yang lain.

Apa pun memang semua KAKI MELANCAP.


P/S : "Melancap" tu bahasa aku untuk menggambarkan istilah "syok sendiri" yang KJ guna.Jadi kalau ada diantara macai macai KJ yang rasa aku menghina sila ikut langkah langkah yang telah diambil oleh macai macai Menteri Ayam Hassan Malek...aku no hal.

Sebab azam tahun baru 2014 aku memang nak kumpul seberapa banyak SAMAN dari Pemimpin Umno untuk dimasukan kedalam Malaysia Book Of Guiness Records.

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts