Kekalutan Politik Malaysia seganas ombak Laut Cina Selatan...


Hari ini aku menjenguk Pantai Cahaya Bulan yang dah hilang "berahi" nya akibat hakisan ombak Laut Cina Selatan.Tempat aku berlarian sambil bermain layang layang 10 tahun lalu nun disana didalam lautan...50 kaki dari timbunan batu penghalang hakisan yang menyakitkan mata memandang.

Bersama pantai yang dah hilang adalah nostalgia kenangan aku 10 tahun lalu yang turut hilang dihakis ombak,yang ada cuma ombak ganas yang menghempas batu batuan seolah olah berkata..."Batu ini pun akan kami alih 50 kaki kedalam sana suatu waktu nanti...."

Ombak Ganas Pantai Cahaya Bulan pada aku adalah penyataan rakyat terhadap kemelut politik yang melanda orang Melayu dalam negara hari ini..

Apakah Kuasa Politik Orang Melayu bakal terhakis sapertimana terhakisnya pantai tempat aku berlarian 10 tahun lalu yang tidak pernah aku jangkakan?











0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts