APA DALAM MODE HIBERNASI


Ini adalah artikel terakhir dari blog ini sebelum aku masuk ke mode HIBERNASI untuk satu masa yang aku tak pasti bergantung kepada keadaan dan keperluan untuk aku keluar dari mode ini.

Sehingga waktu untuk aku bangun dari hibernasi tiba,tidak akan ada apa apa artikel dari blog ini mengenai apa isu sekalipun.Pun begitu,tidak bermakna aku tidak memantau apa yang berlaku dalam politik negara cuma aku tidak akan mengambil bahagian.

Perlu juga diingat...

Bila aku terjaga dari mode HIBERNASI ini ada kemungkinan aku akan mengibarkan bendera yang lain dari apa yang aku kibarkan sekarang ini dan ada kemungkinan aku mungkin akan bekerjasama dengan sahabat sahabat sebelah sana saperti Amenoworld,OmakKau dan lain lain.

NOTHING PERSONAL...IT'S ONLY A SURVIVAL MOVE...

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts