Lu orang terjun gaung lagi baik lah...@ahmadmaslan @tengkuadnanreal @NajibRazak



Melihat senario politik dalam negara hari ini dan perangai haramjadah pemimpin pemimpin yang diangkat rakyat (kerajaan atau pembangkang) dalam PRU13 lalu,aku hanya boleh kata...PEGI MAMPOS LAH KORANG SEMUA !!!.TERJUN GAUNG LAGI BAIK !!!!

Tambah meluat kalau memperkatakan tentang PEMIMPIN PEMIMPIN UMNO yang dah masuk bukan sahaja kategori ayam bahkan dah sama macam taik ayam candu.Satu persatu ISU timbul dan satu persatu kita akan lihat sifat AYAM pemimpin/menteri yang menjawap bagi pihak kerajaan dengan jawapan Standard Ayam.Ptuihhhh !!!!

Tak habis isu yang panas masih didebatkan RAKYAT timbul pulak isu baru yang kalau nak ditolong jawapkan pun macam BUNUH DIRI sendiri je.Baik buat bodo lagi baik dan biar mereka sendiri yang dah MENTEKEDARAH DUIT RAKYAT jawap sendiri dan kalau mereka tak mampu nak jawap boleh mintak SUKARELAWAN SUKARELAWAN INSTAGRAM @ibdil tolong jawap untuk mereka.

Lagi satu...

Sejak korang (UMNO) buat lupa kat bloggers MEREKA pun dah tak berapa nak amik port pasal korang (UMNO).Lebih baik MEREKA jual air tebu tepi jalan untuk cari duit untuk beli persiapan sekolah anak anak mereka dari MEMINTA SEDEKAH dari korang (UMNO).

TIT FOR TAT


Agaknya inilah mentaliti kebanyakan pemimpin besar Umno...


0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts