Dr.Novandri...APA Salute lu... @DrNovandri @tunfaisal @Ibdil


Terlantar dihospital April lalu bila terlibat dalam kemalangan dalam misi membantu BN PRU13.Putus  2 jari dan tangan kirinya hampir hancur...tapi terus gigih berblog.Apakah Ibdillah Ishak sedar tentang pengorbanan "tentera maya" saperti Dr.Novandri sebelum berkata kata?

Tiada kata secantik bahasa nak ku puji adinda ku  Dr.Novandri...

Inilah seorang adik dan sahabat blogger yang aku hormati dari saat aku mengenal beliau sehingga kehari ini,terus dengan budi bahasa dan pekerti dia yang tinggi.Disaat ramai kalangan sahabat bloggers pro-Umno termasuk bloggers UMB yang menyisih dan memulaukan aku (kerana style aku menulis),Doc tidak pernah cuba menjauhkan dirinya dari aku.Bahkan setiap kali kami bertemu dia akan melayan aku saperti biasa seolah olah menghormati cara aku berblog.


Tidak perlu aku menceritakan siapa Dr Novandri aka Dr.MiM ini kerana beliau amat terkenal dikalangan pejuang maya dan pemimpin pemimpin besar Umno.Lantas Anugerah Khas Pergerakan Pemuda UMNO 2013 yang diberikan kepadanya sempena Persidangan Pemuda Umno 2013 amat kena pada tempatnya dan beliau layak menerimanya.

Saksikan video dibawah...

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts