"Subject" Terjah Rakyat aku muncul depan mata,tapi....


Sekarang ini pukul 5.45pm Hari Ahad 17hb November...

Sejak aku mengaktifkan TERJAH RAKYAT semalam tiba tiba "subjek" pertama yang masuk dalam senarai terjah aku Datuk Bung Mokhtar Radin muncul didepan mata aku di Cravencafe.Bung Mokhtar menjadi subjek aku kerana terlibat dalam "kekecuhan" di Parlimen minggu sudah dan kebetulan kerana dia juga tinggal dalam kawasan Bukit Antarabangsa maka kami selalu bertembung di Cravencafe dimana menjadi port aku berblog.

Kebetulan partner aku Zul Warta Rakyat masih berada di Johor Bharu jadi aku tidak akan "menerjah" Bung Mokhtar hari ini untuk mendapatkan penjelasan beliau tentang kekecuhan yang berlaku di Parlimen yang dianggap sebagai "sejarah hitam" Parlimen Malaysia oleh Datuk Ahmad Maslan beberapa hari sudah.

Apa pun penjelasan Bung Mokhtar tetap akan kami dapatkan memandangkan beliau merupakan "cerita panas" blog blog dan FB Pakatan Rakyat yang mengutuk tindakan beliau di Parlimen tempohari.


Dekat Tapi Jauh...sebab belum diterjah..he he


0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts