Siapa dalang lagakan @tunfaisal dengan @Ratu_Naga ?



Semalam aku hadhir di "majlis pedamaian " diantara Tun Faisal Aziz dan Ratu Naga Cytro Pro-BN yang diadakan di Masjid Negara dengan disaksikan lebih kurang 25 orang pencinta kedamaian dari kedua belah pihak.


Aku tak berapa pasti apa puncanya "salah faham" ini tercetus kerana selama ini hanya memerhatikan sahaja tanpa mahu melibatkan diri dalam forum dan perdebatan mereka.Tapi bila aku dapat tahu majlis pencerahan akan diadakan semalam,aku tidak mahu melepaskan peluang untuk sekurang kurangnya memainkan peranan pendamai andaikata diperlukan.


Aku ingat selepas perdamaian antara Tun Faisal dan Ratu Negara semalam semuanya telah selesai bila kami semua melangkah keluar dari Masjid Negara...rupanya tidak.Difahamkan ada ANASIR yang disyaki dipihak Pembangkang yang cuba mencetuskan ketegangan yang baru diantara Cytro Pro-BN.Saperti yang aku katakan tadi aku tak berapa faham isu ini jadi ada lebih baik korang baca di blog Jendela Maya yang lebih arif...

7 comments:

Anonymous said...

Bkn best pun tun faisal ni..jga geng UMB saja. Bkn ada manfaat utk org bawahan pn..

Anonymous said...

Kami membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.

Sekiranya berminat, sila hubungi :-

DRINA DMARYA RESOURCES

No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee's)

Tel : 03-33745230/ 013-3311606

WEB KAMI :

kahwinthaibest.blogspot.com

drina1998.blogspot.com

Rimas said...

Lu org syok sendiri laaa...cabaran yg mendepani parti jauh lebih besaq, berskala survival. ini isu remeh sesama pendokong umno pun nak besaq2kan...ape kelasss. ikhlas la sket perjuangkan masa depan umat melayu...jgn ingat diri tu hebat sangat. ade org berjuang dan berkorban jauh lebih gigih tapi tak bising pun...

Anonymous said...

Ko orang sibuk dgn hal remeh temeh.tu pi jengok laporan audit negara.pi tengok apa pemimpin hampa dah buat.saban tahun ada ketirisan.pemimpin hampa nie manusia ker,binatang ker ataupun setan.malu ler dok cerita Islam wasatiyah tapi songlap duit negara macam wasatisetan.

Anonymous said...

woii lu org mcm hebat...rakyat makin meluat ade. cakap bedegar tapi ekor begelumang taik. mane pegi idealisma juak2 umno? rasuah & penyelewangan makin parah, paling2 tidak berterusan. tapi hampa masih berlumba2 nak jadi lebih kaya. pak menteri dan ahli2 mkt dah jadi barisan jutawan!

Unknown said...

Bro Apa. Ada perkara saya salute pendirian bro. Ada perkara tidak boleh diterima akal. Tlg la bedal mereka yg makan duit rakyat ni. X kira la parti apa pun. Tlg la jgn sokong si Najib yg kaki penipu tu...tolong la

Unknown said...

Bro Apa. Ada perkara saya salute pendirian bro. Ada perkara tidak boleh diterima akal. Tlg la bedal mereka yg makan duit rakyat ni. X kira la parti apa pun. Tlg la jgn sokong si Najib yg kaki penipu tu...tolong la

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts