Rasis Yahudi dan bangsa mata sepet di Malaysia...





Artikel Oleh : Sangtawal Sakranta.

Mengapa orang Yahudi begitu berjaya mencapai impian hidup mereka? Salah satu sebabnya ialah motivasi mereka yang kuat berdasarkan ras.Mereka menganggap bahawa ras atau bangsa mereka adalah yang paling mulia dan tinggi martabatnya di dunia ini.Sumbernya adalah berpandukan kitab Talmud, iaitu sebuah kitab yang telah dipesongkan oleh tangan tangan para rabbi mereka dari kitab Taurat yang asli.


Antara contoh isi dari kitab Talmud yang menjadi sumber motivasi fanatik ras mereka adalah :

1). “Orang-orang bukan Yahudi diciptakan sebagai budak untuk melayani orang-orang Yahudi” ( Midrasch Talpioth 225 ).

2). “Orang-orang bukan Yahudi perlu dijauhi, bahkan lebih daripada babi yang sakit” (Orach Chaiim 57,6a )

3). “Tuhan (Yahweh) tidak pernah marah kepada orang-orang Yahudi, melainkan hanya marah kepada orang-orang bukan Yahudi” (Talmud IV/8/4a )

4). “Dimana saja mereka (orang Yahudi) datang,mereka akan menjadi pembesar raja-raja” (Sanhedrin 104a).

5). “Orang-orang Yahudi harus selalu berusaha untuk menipudaya orang-orang bukan Yahudi” (Zohar I, 168a)

6). “Jika dua orang Yahudi menipu orang bukan Yahudi, mereka harus membahagi keuntungannya” ( Choschen Ham 183,7 )

7). “Tetaplah terus berjual beli dengan orang-orang bukan Yahudi, jika mereka harus membayar wang untuk itu” ( Abhodah Zarah 2a T ).

8). “Setiap orang Yahudi boleh menggunakan kebohongan dan sumpah palsu untuk membawa seorang bukan Yahudi kepada kejatuhan” (Babha Kama 113a ).

9). “Kepemilikan orang bukan yahudi seperti padang pasir yang tidak bertuan dan semua orang (setiap Yahudi) yang merampasnya, bererti telah memilikinya” (Talmud IV/3/54b ).

10). “Orang Yahudi boleh mengeksploitasi kesalahan orang bukan Yahudi dan menipunya”(Talmud IV/1/113b ).

11). “Orang Yahudi boleh mempraktikkan riba terhadap orang bukan Yahudi” (Talmud IV/2/70b)

12). “Air mani yang darinya tercipta bangsa-bangsa lain yang berada diluar agama Yahudi adalah air mani kuda” (Jerusalem, 94 )

13). “Sejak adanya mereka, maka dari itu, semua manusia bukan yahudi mengotori alam, kerana roh mereka lahir dari bahagian najis” (Zohar I, 131a).



Setelah membaca beberapa petikan berunsurkan ras dari kitab Talmud diatas yang menjadi sumber rujukan orang-orang Yahudi, maka apalah sangat sikap ras yang dilabelkan oleh sesetengah pemimpin pembangkang terutamanya dari bangsa bermata sepet kepada pemimpin yang sedikit ultra- melayu.

Apakah salah kita merasa bangga dengan bangsa Melayu? Bukankah jika dikatakan melayu maka islamlah agamanya.Merasa bangga dengan bangsa disini bermaksud bangga yang masih dalam lingkungan tata-susila , adat yang dijaga dan tidak melanggar syariat Allah.

Dajjal dan Yahudi sudah tahu, untuk melemahkan orang melayu, mereka harus dipisahkan melalui pegangan agama, oleh itu fahaman seperti Wahabi dan Syiah adalah senjata mereka untuk melemahkan umat islam yang rata-ratanya berfahaman ahli sunnah wal jamah.

Berhati-hatilah dengan ahli syiah yang berpura-pura (Taqiyah).Mereka ini suka berpura-pura dan menjadi api dalam sekam yang bakal memusnahkan islam dari dalam.

Kini orang Melayu Islam diserang dari segenap penjuru,namun percayalah jika kita bersatu, kita pasti akan berjaya mengharungi setiap cabaran mendatang.Ingat, jangan sampai Tanah Melayu ini menjadi milik orang lain yang dulunya datang sebagai dagang yang melarat.Ingat, jangan sampai Agama Islam yang mejadi agama rasmi Negara ini bertukar menjadi Kristian. Jangan biarkan Pulau Pinang, Selangor, Sabah , Sarawak atau mana-mana negeri bertukar menjadi negeri Kristian.Dari dulu lagi saya merasa cukup sangsi dengan pembinaan Gereja terbesar Asia Tenggara di Bukit Jalil.Apakah mereka mempunyai agenda atau perancangan lebih daripada itu???

Mungkinkah bangsa bermata sepet di Malaysia sudah tahu, yang Dajjal sekarang ini berusaha untuk menjadikan Negara China menduduki carta teratas ekonomi dunia.Kalau tidak masakan Pengarah Bank Amerika telah melakukan pemindahan wang secara elektronik kepada bank-bank Eropah di China bernilai trillion dollar lalu menjadikan ekonomi China melonjak 10% setahun. China juga sekarang ini telah menjadi pendahulu kepada operasi galian minyak dan pasaran emas dunia.

Sebenarnya penguasaan China dalam ekonomi dunia telahpun dijangkakan oleh George Soros, seorang Yahudi agen Rothschild dalam satu sesi temu ramah dengan wartawan The Financial Times pada 2009.Ternyata setahun selepas itu iaitu pada tahun 2010 China telah menduduki tempat kedua carta ekonomi dunia selepas Amerika.Kini purata pertumbuhan ekonomi China adalah 9.6 % setahun dan ianya dijangkakan stabil sehingga 5 tahun lagi selepas 2011.

Jadi tidak hairanlah jika dikatakan nilai perniagaan Orang Cina di seluruh dunia dianggarkan mempunyai kekayaan cair (di luar sekuriti ) lebih kurang 2 trilion dollar AS. Angka ini hampir sama dengan dana seluruh perbankan Jepun yang berkisar pada angka 3 trilion dollar AS.

Berbalik kita kepada bangsa bermata sepet di Malaysia ini.Mereka sebenarnya juga sedang dipacu oleh gelombang yang melanda China untuk menjadi peneraju terunggul ekonomi dunia dan pemimpin kepada dunia orde baru [ New Word Order ] padahal mereka tidak sedar bahawa semua itu telahpun dirancang dengan teliti oleh Dajjal untuk menyediakan kelengkapan perang dunia ketiga.Percayalah, ia adalah pemindahan hak milik kekayaan buat sementara waktu saja, sementara negara-negara Eropah boleh menumpukan perhatian mereka terhadap perang perang besar …. Armageddon yang akan dicetuskan dibumi Syiria tidak lama lagi.

Saudara-saudaraku sekalian, kukuhkan akidah kita, perpaduan kita dan ekonomi kita.Bangkitlah Bangsa Melayu Islam dan pastikan ia benar-benar wujud dan tidak hilang di dunia ini seperti kata-kata Datuk Hang Tuah.

Saudara-saudaraku sekalian, kini bumi Mesir dan Syria sedang bermandi darah.Teliti dan renungilah hadis hadis tentang akhir zaman…. Pasti kita ketemui jawapannya. Oleh itu janganlah sesekali kita leka dan bersedialah….

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts