Bila si Bengong lantik si Bangang inilah jadinya....@NajibRazak



Ada blog Pakatan Rakyat SINI cuba nak spin kononnya Rumah Terbuka Umno Bahagian Ampang yang diadakan semalam tiada sambutan dengan mempaparkan gambar Noh Omar dan Ali Rustam hanya dikelilingi AJK Bahagian dan beberapa hadhirin.


Memanglah waktu Noh Omar dan Ali Rustam singgah majlis dah sampai ke penghujungnya,jadi kalau tak nampak crowd waktu tu standard lah.Tapi sebagai pemimpin mereka tetap melakukan singgah hormat kepada Umno Bahagian Ampang dan Dato Ismail Kijo dari rumah terbuka Dato Raof SUK Umno di Ukay Perdana.


Aku cukup tak gemar kaedah melaporkan berita sebegini tak kiralah mana pihak pun sama ada pro BN atau PR.Selama 2 tahun aku cover aktiviti politik Pakatan Rakyat tidak pernah aku menyiarkan gambar dewan,pentas,padang atau stadium kosong walapun seawal mana aku tiba di venue program.

Kalau nak spin pun agak agak lah...rakyat sekarang bukan bodoh macam yang kita fikirkan.Paling lama 2 jam segala spin dan pembohongan akan terbongkar bila situasi sebenar mula membanjiri alam siber dari berbagai sumber.Akhirnya tukang spin hanya kelihatan LEBIH BODOH DARI SEBELUMNYA..

Noh Omar pun sekor gak punya bangang!Dalam nak menunjukan dia tu kononnya kehulu  hilir mencemar duli kerumah terbuka semua Bahagian Umno duk post gambar dia bila tak ada orang.Lantik pulak YB Shukur Ketua Jabatan Media Sosial Selangor yang hapah pun tak tau apa.Ini yang orang kata...Orang Bengong Lantik Orang Bangang.Pergi berSOSIAL bolehlah...

Sila tenguk 3 artikel bergambar yang aku siarkan semalam...

http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2013/09/rumah-terbuka-hari-raya-umno-bahagian.html#more

http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2013/09/ramah-mesra-ketua-bahagian-ampang.html#more

http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2013/09/rumah-terbuka-umno-bahagian-ampang.html#more

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts