APA4AJKAmpang... @NajibRazak


Setelah lama suara kritikal aku dibaca oleh pelayar siber maka aku rasa sudah masanya aku berinteraksi secara fizikal dengan Kepimpinan Tertinggi Umno selepas ini.Dengan ini aku menawarkan diri untuk menganggotai AJK Bahagian Ampang dalam pemilihan kali ini dengan harapan Suara Kritikal aku selama ini dapat dibawa ke platform medan perdebatan Umno baik dibahagian mahupun diperingkan Umno Malaysia secara fizikal.


Tiada faedah dan kepentingan peribadi yang aku kejar dengan menawarkan diri aku ini cuma ingin memberikan sumbangan kecil pemikiran dalam melihat Umno berubah dari yang ada sekarang ini kepada yang lebih baik agar dapat semula diterima oleh orang Melayu yang dan ramai meminggirkan Umno sejak kehilangan ROH dan WAJAH perjuangannya yang sebenar hasil tindak tanduk pemimpin yang rakus menggongong kuasa.

Ini saja yang dapat aku tawarkan dalam baki kehidupan aku yang ntah bila akan dipanggil pulang oleh Maha Pencipta...


5 comments:

Anonymous said...

saya bantah!! APA sepatutnya bertanding jawatan KETUA BAHAGIAN!!

Anonymous said...

Takkan AJK je kot???

Anonymous said...

Ketua Bahagian baru banyak masyukkk broo....APA raaa!

ReentryCapsule said...

MamPhos diorang tak bagi.Budak-budak lembam diorang suka la.Warghhh....Kah...Kah....!!!!

Otak geliga said...

boleh tembus ke nak jd AJK bro?....tp aku & ramai lg yg pro UMNO berdoa supaya bro berjayala hendaknya

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts