Apa pandangan anda tentang Pemimpin Umno hari ini? @NajibRazak


Dua minggu sudah aku mulakan satu POLL dengan persolan diatas untuk dijawap oleh pengunjung blog ini sehingga hari Pemilihan Umno pada 5hb Oktober.Kebetulan pula tarikh pemilihan telah ditunda kepada 19 Oktober,jadi bila POLL ini berakhir masih ada 14 hari lagi sebelum pemilihan dijalankan.


Setakat hari ini (14 hari) seramai 581 responden telah memilih 4 Jawapan yang aku sertakan dalam poll ini.Setiap responden boleh memilih lebih dari satu jawapan (satu atau semua sekali) yang aku sediakan mengikut kehendak masing masing.Jawapan jawapan yang aku sediakan adalah saperti imej diatas.

Dari 581 responden setakat ini,jawapan mereka adalah saperti berikut :-

1. BERJUANG UNTUK RAKYAT.......28 atau 4%

2. BERJUANG UNTUK KAYAKAN DIRI SENDIRI.....356 atau 61%

3. BOLEH PAKAI.............18 atau 3%

4.TAK BOLEH PAKAI..........330 atau 56%

Memandangkan responden boleh memilih multiple answers (1 atau 4 jawapan) maka aku belum dapat mengira peratusannya secara tepat.Apapun dari jumlah 581 responden hanya 172 jawapan merupakan multiple choice.Apapun majoriti responden memilih jawapan 2 & 4 sebagai favourite.

Apapun kita masih ada 53 hari lagi sebelum POLL ini berakhir dan lepas itu baru aku akan membuat perician tentang respon sebenar.

2 comments:

Anonymous said...

Sila tanya Azeez Rahim,bekas kuncu Tingkat Empat, apa yang dia lakukan dengan diskaun bernilai RM36 juta yang DBKL berikan kepada KLGCC / Sime Darby untuk pajakan tanah Bukit Kiara.

SPRM perlu melihat kepada perkara ini!!

Azeez kaki songlap tak layak jadi chairman Tabung Haji

najib are the best said...

Aku tetap sokong najib.menang jer najib jd presiden umno,aku suruh dia tutup blog yg khianati dia.HIDUP NAJIB.HIDUP NAJIB.YOU ARE THE BEST

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts