Sudahlah Zaharin pergi main jauh jauh..@NajibRazak @ahmadmaslan @tengkuadnanreal


Si Kelembai Tua dengan bangganya membicarakan artikel aku di facebook dia.
Tapi bila orang masuk komen yang tak memihak habis didelete..

Semalam aku ada siar cerita pasal Zaharin si Kelembai Tua DISINI setelah dia tak pasal pasal blog aku dipage dia bila aku sama sama nak cari pencerahan bersama Tun Faisal atas tohmahan dan fitnah yang dia sebarkan sejak beberapa hari lalu.Saperti yang aku tulis...tak ada provokasi tak ada maki hamun dia tiba tiba block aku ntah apa pasal.Memandangkan UMB ada beribu facebooker yang aktif hasil gerak kerja Tun Faisal selama ini maka yang masuk nak komen bertali arus.Delete atau block seorang...sepuluh orang akan masuk selagi Si Kelembai Tua ini sanggup melayan.Tapi biasalah CyberTerlupa macam Zaharin mana ada kerandut.Jadi sekejap sekejap dia terpaksa HIDE posting dia tu agar tiada yang masuk komen sebab tak tahan asakan CyberTroopers UMB yang dia perkecil kecilkan selama ini.Baru dia tahu apa itu Phsywar,efektif atau tidak...kah kah.

Untuk pengetahuan Zaharin setiap komen dalam page yang lu delete akan diprintscreen satu pihak yang lain supaya lu tak boleh nak bersilat menafikan apa yang lu kata nanti bila kantoi...itu untuk pengetahuan lu adalah sebahagian kecil saja gerakan phsywar...kicik punya hal.Dalam banyak banyak komen yang masuk aku tertarik dengan seorang yang bernama Zahari Abdullah (atas) sepupu kepada seseorang yang dikatakan Zaharin Mat Yassin ada "berhutang" RM30 Ribu tak bayar bayar sehingga hari ini.Betul ke tidak aku tak pasti hanya mereka saja yang tahu,tapi cara Zaharin melarikan diri bila setiap kali diajak berdebat dengan komentar yang tidak berpihak kepadanya yang aku tak ble bla...



"Saya dah msg dm inbox anda....bla bla bla.."



Tapi bila Zahari Abdullah sebut saja nama Tun Faisal terus kena block...kah kah kah.
Allergic betul bila nama Tun Faisal disebut sedangkan dia yang kuat sangat mencanangkan keburukan Tun Faisal selama ini.Itu baru kelas apprentice je yang provoke dia dah tak tahan terus block,belum lagi diminta berdebat dengan Tun Faisal.Apa lah ko Zaharin cakap tak serupa bikin..



Pakar cium tangan..kah kah kah




Ini ke orang yang Pengarah Strategik PMO Sahlan Nasution ajak berunding untuk tubuh Jabatan natang apa ntah kononnya untuk memperkasakan media sosial pro kerajaan?

Jadi pelingkup bolehlah...lagi cepat Saifuddin Nasution dapat info kalau dua makhluk ini Perdana Menteri bagi kepercayaan jaga Media Sosial.


Jangan lupa siapa yang tulis di media sosial masa Bersih yang kononya anggota polis pakai
wristband kuning kalau bukan si tua kutuk ini...

7 comments:

Anonymous said...

Azmi,

Yang aku amat yakin kaki penyamun ni adalah engkau. Ugut sana, ugut sini, sehinggakan bini kau pun tak berkenan dengan kau lagi. Sudah-sudahlah mengugut dan menipu duit orang. Bekerjalah secara baik dengan mendapat rezeki halal. Kesihanilah anak bini kau yang cukup terseksa dengan perangai engkau selama ini. Ingatlah, bulan Ramadhan yang mulia ini adalah masa terbaik untuk kau bertaubat dan memohon maaf kepada semua pihak yang berkaitan. Insaflah!

Anonymous said...

Saudara APA, Betulkah komen diatas? Apakah benar saudara telah mengabaikan keluarga sendiri kerana tidak mampu mencari rezeki yang halal? Apakah itu juga sebabnya ada ahli keluarga saudara yang meninggal dunia tahn lalu kerana penyakit kelaparan. Kesiannya. Mohonlah bantuan Baitulmal. InsyaALLAH boleh di beri bantuan. Terima Kasih.

Anonymous said...

Aku bersimpati dengan hang APA. Patutnya hang dibayar gaji lumayan untuk blog hang yang mempunyai lebih dari 3/4 juta pembaca.

Aku Peduli Apa @ APA said...

He he..bertambah lagi pahala puasa aku hari ini.Tp andaikata tukang fitnah kat atas tak puasa dn pahala diri sendiri pun dh habis agih kat org sebab suka memfitnah maka pakat kongsi lah ambik dosa aku sorang sikit.

HA HA HA...kesian aku kat korang

Aku Peduli Apa @ APA said...

Lama gak tk blogger Cicak Mengkarung pakai Anon tk masuk komen kat sini.Tkn angin boss kau kena balun ngn gang UMB kot?

Masih nyanyi lagu Jamal?
Sumbang weii...nanti kena ludoh

Anonymous said...

Anon 5.02 pm,Tak baik mengungkit apa yang telah terjadi kepada Azmi APA. Kasehanilah dia yang sudah malang. Apatah lagi UMB bayarpun tak cukup makan. Marilah sama-sama kita dermakan sedikit makanan untuk dia yang sudah lama berpuasa.

Anonymous said...

Jika layan bangsat, akan dibangsatkan oleh si bangsat!

Satu ketika, seorang blogger menghentam mantan PM, kiri kanan, depan belakang, atas bawah, depan dan belakang.

Tidak beberapa lama selepas itu, terpampang gambar blogger ni mencium tangan mantan PM di salah satu lapangan terbang di timur.

Semenjak dari itu, pembaca blogger pun mengecop blogger ni sebgai seorang yang bangsat!

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts