@NajibRazak kenal tak siapa dia ni?


INI PUN AGAKNYA SPESIS PUNAHSIHAT JUGAK..
TALIBARUT...TALIBEDUNG
DAN MUNGKIN JUGAK..
TALIGANTUNG

P/S : Paklah pernah diperingatkan tapi dia ingkar dan bongkak..akhirnya ditimpa TULAH dan terpaksa meninggalkan 'tahta politik" dalam KEHINAAN walaupun sebelum itu menang dengan Cemerlang,Gemilang dan Terbilang.Kini giliran Najib Razak pula dijenguk "sumpahan" yang sama.Bibit bibit kearah nasib yang sama menimpa Paklah telah mula kelihatan mengetuk pintu karier politik Najib.Apakah anda fikir KUASA yang ada dalam tangan anda ketika ini melebehi KUASA ALLAH SUBNALLAH TAALA dan cuba mengikuti apa yang telah dilakukan Paklah terhadap KAMI?

Kalau itu yang akan anda lakukan,bersedialah menerima NASIB yang sama yang menimpa Paklah atau mungkin lebih teruk dari itu.

Kepada siapa juga selepas Najib yang akan menyambut "obor" Umno bersedialah untuk menerima tanggung jawap dan amanah untuk menyelesaikan HAK yang dinafikan Umno kepada KAMI sekian lama,lebih lebih lagi HAK ANAK ANAK YATIM.Kegagalan anda juga akan mengakibatkan anda bakal menerima nasib yang serupa yang menimpa Paklah dan mungkin juga Najib.

Ada berani???

NOTA :
Sepanjang tahun 2004-2007 tidak kurang dari 10 Ribu murid murid dimerata Pesantren di Indonesia yang melakukan zikir munajat dan solat hajat bagi pihak KAMI terhadap kes tuntutan ini.Tidak kurang dari 100 Ribu zikir dilafazkan setiap hari selama hampir 4 tahun.Mungkin keadaan huru hara yang berlaku kepada Umno (baca pemimpin) sejak 2008 ada kena mengena dengan apa yang dimunajatkan...WaAllahu'alam.

Ada tak mangkuk hayun yang berani memperlekeh apa yang aku tulis diatas?

Silakan....

Tik! Tok! Tik! Tok!...masanya makin hampir..

Najib..Muhyiddin...Hishamuddin...Zahid...Shafie...ada faham bahasa Ilahi?

Kalau masih tak faham nasib koranglah Labu...

13 comments:

puteramariam said...

Salam. Klau munajat atau zikir dianta untuk menghancurkan.UMNO atau .sesama sendiri..lupakan ..membazir masa..tak jadi apa pun..taraf anak yatim di Indon dan anak yatim di Msia tak sama bro..Pesantran Indon dan Pondok Msia tak sama bro..Perhatikan Indon dah lahirkan '9 wali' , tapi..tengok apa jadi negaranya..berantakan .sesama sendiri..Malapetaka, macam-macam..Kehebatan murid atau guru Indon dah..tak setara lagi.

Anonymous said...

Salam,
pada aku..umno memang jahat tahap gaban punyer makhluk..tapi masih boleh mendengar kata org2 alim.
tapi apa rahsia org2 dulu menubuhkan umno ye?
semuanya diambil kira tanpa ada yang terlepas pandang..dari segi tarikh metubuhnya,kiraan hurufnya,dari segi fungsi dan natijahnya...
untuk ape sebenarnye umno ni yek???

Anonymous said...

Khas untuk pemimpin2 DAYUS:

Katakanlah: "(Sebenarnya) tidak ada yang kamu tunggu-tunggu untuk kami melainkan salah satu dari dua perkara yang sebaik-baiknya (iaitu kemenangan atau mati syahid); dan kami menunggu-nunggu pula untuk kamu bahawa Allah akan menimpakan kamu dengan azab dari sisiNya, atau dengan perantaraan tangan kami. Oleh itu tunggulah, sesungguhnya kami juga menunggu bersama-sama kamu".
(At-Taubah 9:52)

Aku Peduli Apa @ APA said...

Salam Puteramariam.
Zikir munajat dan solat hajat memohon HAK untuk dikembalikan kepada yang berhak.Jika yang dihajatkan tidak ditunaikan oleh Allah swt maka DIA yang lebih mengetahui apa yang tidak kita ketahui.

Tidak timbul soal kita memohon BALA terhadap Umno atau sesiapa pun,cuma ketahuilah Allah itu Maha Adil dan atas sifat adil itulah DIA mengadili setiap perbuatan kita.

Innalillah wainna ilo...itulah janjinya.So jangan diperlekeh perkara yang anda sendiri kurang arif,,WaAllahu'alam

Aku Peduli Apa @ APA said...

Satu lagi...
Anda pastikah Wali 9 itu dilahirkan oleh Indonesia..bukan datang dan puncanya dari Kelantan?

He he he..

InMine said...

9 wali (wali songo) adalah keturunan Kelantan hasil perkahwinan antara Puteri Selindung Bulan dgn Syed Hussein Jamadil al-Kubra.

Aku Peduli Apa @ APA said...

Tksh InMine

Anonymous said...

Kasihanilah kaki ugut yang bernama Azmi @empunya blog APA. Tak habis-habis dongeng mak neneknya. Pusatczakat Wilayah tolonglah tengok-tengokan. Kasihan.....!

Aku Peduli Apa @ APA said...

Anon 11:58PM.
Borang nak mohon zakat ambik kat mana ya?Teringin gak nak mohon..

Anonymous said...

Salam..jangan diharap balasan tuntutan tu..tak dibagi nya..buang masa je..baik buat amal ibadah..nescaya lebih banyak ganjaran dari Nya...

Aku Peduli Apa @ APA said...

Assalam anon 1:11pm.
Dah lama pun saya lupakan tuntutan itu.Cuma artikel ni sbg peringatan kpd yg bertanggung jwp agar bermuhasabah diri knp kekalutan ini berlaku kpd diri mereka dan parti yg mereka pimpin saja.

Buat diri saya tak ada hal pun..Allah swt lebih tahu kenapa tuntutan saya itu gagal saya perolehi dan dh lama saya redho akn hal itu.

Anonymous said...

Kadang kala kita perlu menjadi kritis untuk menyedarkan pemimpin yang kita harapkan untuk membela agama, bangsa, raja dan negara agar tidak terus menerus ditipu oleh permainan kapir harbi.

Nak harapkan pada Anwar, Hadi, Mat Sabu, Khalid Berahim, Khalid Gereja, N.ajis... jaga agama Islam, Melayu, Raja dan Negara?...mereka pun taraf pemimpin longkang turut sama menjilat cinabeng DAP.

Insaflah wahai pemimpin Melayu UMNO, PAS dan PKR. Kamu semua diberi amanah kuasa, tapi kamu masih lemah dipermainkan cinabeng. Kalau kamu tak bertindak, maka rakyat yang akan bertindak.

Anonymous said...

org umno yang bertubgkus lumus memerdekan negara dengan izin ALLAH malaysia merdeka akhirnya.org melayu dulu sanggup menggadai apa sahaja yg penting mereka menjadi tuan di tanah mereka sendiri.tapi apa yang jadi sekarang? Melayu berpecah belah ,masing2nak mentadbir negara dengan cara tersendiri.Bangsat2 umno cmne pun,kita dah tentu tahu siapa pentadbir seterusnya sudah tentu melayu(islam).klau PKR & PAS??dalam perancangan mereka ,mereka nak jadikan LIM GUAN ENG. sebgai perdana menteri.kenapa mesti cinabeng komunis nnih??tu pun masih ramai org melayu nak skong.wallahuallam...

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts