Makam Pahlawan bakal mendapat penghuni baru...?


Makam Pahlawan dimana negarawan negara disemadikan..
<Read More>

Makam Allahyarham Tun Hussien Onn


Makam Allahyarham Tun Abdul Razak

Rasanya tak lama lagi Makam Pahlawan bakal menerima penghuni baru dikalangan Negarawan atau so-called Negarawan.Siapa agaknya ya?

Hanya Allah Taala yang tahu...

P/S : Menantu jangan sibuk sangat berkempen kat Kuala Besut tu.Tenguk gak Pak Mertua yang dah masuk tarikh luput tu yang dah kuat sangat bau tanah kat badan dia.He he he...

6 comments:

Sudir said...

Pahlawan Karpal Singh ke bro? hahaha

Aku Peduli Apa @ APA said...

Ha ha ha..
Adalah sorang tu bro..

Anonymous said...

nape benci sangat dgn pak lah?

Anonymous said...


Bahu yg memikul tu lebih tahu sakitnya. Tak kena maka tak tahu.

Hidup Miliun...

Aku Peduli Apa @ APA said...

Assalam.
Saya tak benci dengan Paklah atau sesiapa pun.Dah lama saya belajar berhenti membenci sesama manusia.

Cuma saya nak mengajar sape juga yang merasa diri mereka pemimpin besar yang ada kuasa,bahwa kuasa itu tidak akan kekal.Akan tiba masanya kuasa itu akan hilang,dan waktu itu kita akan diperbodohkan oleh semua orang yang kita tindas sewaktu kita berkuasa,termasuk blogger bodoh yang tidak berkuasa macam saya.

Akhirnya mereka yang BERKUASA tidak ada bezanya dengan kita sebagai manusia yg biasa biasa je.Makan nasi tetap yang keluar dari dubur itu najis..bukannya emas permata.

Anonymous said...

Sdra APA,
Izin saya mencari jalan yang sama...yaani tidak membenci sesiapa sesama manusia. Itu sudah cukup tinggi .
macam mana ya ?
rasa rasa macam saya ada perangai benci orang ke ? Tapi manusia harus diajar akan hakikat, kuasa itu sebentar sementara.
Dan ramai betul manusia di atas dunia yang perlu di sekolahkan sekali lagi.
salam hormat selamat Ramadan Kareem.
sahur kat ampang waterfront ?
arjuna waspada
changkat lobak

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts