Ini baru Ketua Pemuda yang ada telur. @NajibRazak @ahmadmaslan


Ini baru Ketua Pemuda yang ada kerandut yang berani menyanggah dan menongkah arus.Bukan spesis angguk angguk macam burung terkukur dan geleng geleng macam labi labi.Ramai yang mengaku PEJUANG AGAMA DAN BANGSA duk playsafe sebab tenguk Perdana Menteri dan Presiden mereka duk syok sangat menjilat kaum Cinabeng walaupun dah basah lencun kena kencing masa PRU13.

Istimewanya orang Cina! Kerajaan Malaysia bacul pada orang Cina! 

Orang cina tidak menghormati Kerajaan Malaysia kerna tahu segala tindakan mereka akan dilindungi oleh Kerajaan Malaysia.

Mereka bebas untuk menghina Agung, menghina Islam malah mereka boleh bermaharajalela dengan segala kegiatan haram mereka.

Kerajaan Malaysia sememangnya berat sebelah dan senantiasa mengagungkan orang cina.

Lihatlah sekeliling dalam Malaysia ni, semua hak orang cina, boleh buat apa sahaja, sebab Kerajaan Malaysia bacul dan tidak bertaring.

Mereka boleh buka judi walau haram, mereka boleh buka bengkel walau haram, mereka boleh tutup jalan kalau berniaga walau haram.

Semua ni sebab Kerajaan Malaysia bacul untuk ambil tindakan kepada mereka!

Hari ini, bila cina hina agung, kerajaan malaysia yang sembunyi identiti cina derhaka ni, sebab mereka bacul dan lindungi cina.

Saya jamin, Kerajaan Malaysia akan bacul sekali lagi terhadap 2 cina yang menghina islam dengan hidangan babi.

- Mohd Razlan
Ketua Pemuda Umno
Bahagian Seputeh

3 comments:

Anonymous said...

Bukan kerajaan yg bacul najib dan menteri kabinet yg bacul ..dan tak boleh pakai asyik nak bela cina babi... ja..polis pun sama pengecut......putuiiiiikkk cuba kalau melayu yg buat apa jadi ......

Anonymous said...

Syabas Razlan! Anda telahpun mencurahkan apa yang terpendam dihati umat Islam Melayu. Tidak ada alasan lagi dari pentadbiran Najib setelah tidak mendapat sokongan dari Kaum Cina di dalam pilihanraya ke 13 walaupun duit telah dibelanjakan berjuta-juta kepada mereka kononnya untuk mengambil hati. Kita Melayu MINORITI didalam MAJORITI untuk bersuara. Adakah lagi janji keramat UMNO diawal pemerintahan dahulu dijiwa pemimpin-pemimpin UMNO sekarang yang ber Klise perjuangan UMNO untuk membela Ugama Bangsa dan Negara?????

Anonymous said...

Sayangnya dalam UMNO pembela agama (islam le tuh)bangsa dan negara cuma ada 1 (satu)saja ketua pemudanya yang berani. Yang lain (termasuk Ketua2 yang lain)hampeh kecut.
PAS? senyap. JATI, PERKASA, PEKIDA,
.....dan yang setaraf dengannya semua senyap menghadap bubur lambuk
berbuka puasa.

kih.....kih....kih....

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts