Bengkel FX Janda Baik terbaik...


Aku cadangkan pencipta robot ini menamakan robot ini
UncleRaider FX sempena nama Uncleseekers..he he he

Aku baru saja turun dari Janda Baik setelah sehari semalam bersama Uncleseeeker,Sofi Kerajaan Rakyat dan Amrayy menggerudi "pencipta robot FX" yang belum diberi nama resmi ini untuk memastikan apa yang dikatakan Uncleseekers tentang robot ini benar belaka.Aku,Sofi dan Amrayy dijemput secara PERCUMA untuk menghadhiri bengkel ini sebagai PEMERHATI sedangkan 20 Peserta lain terpaksa membayar RM3,500 seorang untuk hadhir.Kos RM3,500 ini termasuk kos "pemasangan robot",tunjuk ajar kaedah menggunakannya dan termasuk kos pemginapan dan makan sepanjang bengkel ini berlangsung.

Aku yang berpengalaman selama 3 tahun (1991-1993) sebagai Pengurus Forex memang skeptical giler bila membicarakan tentang urusan jual beli matawang secara margin ini kerana pengalaman "menjahanamkan" akaun akaun pelanggan aku yang bernilai jutaan RM.Tiada satu akaun pun yang menguntungkan pelanggan aku sewaktu 3 tahun pengelibatan aku dalam urusan forex dengan banyak syarikat forex yang waktu itu tumbuh macam cendawan walaupun statusnya HARAM.Jadi bila kini kaedah "trading forex online" menjadi kegilaan aku langsung tidak berminat dan langsung tidak mahu terlibat walau sedikit pun.Pada aku siapa berani main forex dengan modal yang minima memang menempah MAUT,tiba tiba Uncleseekers pulak menjemput aku hadhir bengkel yang melibatkan benda yang aku paling tak suka.

Mahu tidak mahu untuk memuaskan hati aku dengan cerita cerita "klimax" tentang forex yang dipromo Uncleseekers dalam blognya,maka aku bersetuju untuk hadhir semalam dan hari ini.Aku bernasib baik kerana sahabat blogger Sofi Kerajaan Rakyat yang juga pakar dalam forex sebelum dan sewaktu wujudnya "trading online' juga turut hadhir dengan "misi" yang sama.Maka kami bersetuju untuk berganding tenaga dengan "ilmu forex" yang kami miliki untuk memastikan ini bukan satu lagi kerja berunsur PENIPUAN menggunakan kaedah dagangan matawang asing.Kami juga bernasib baik kerana 17 dari 20 peserta yang hadhir adalah mereka mereka yang memang berpengalaman dengan urusniaga forex online sebelum ini.Jadi tak bolehlah SI-PENCIPTA robot ini nak kong kali kong kami semua.

Setelah KAMI (aku,Sofi dan peserta) selama 2 hari diberi peluang untuk "menggasak" pencipta robot ini dengan apa juga kemusykilan dan pertanyaan secara teknikal dan perundangan,serta diberi peluang untuk menyaksikan bagaimana robot ini berfungsi secara otomatik mengikut apa yang telah diprogramkan penciptanya,maka KAMI berpendapat ini adalah Ciptaan Terbaik sebuah robot untuk urusniaga matawang asing yang belum pernah dicipta oleh mana mana individu didunia ini,dan yang paling membanggakan ianya dicipta oleh seorang ANAK MELAYU.

Dengan modal pelaburan minima USD2 Ribu risiko "trading" yang digalakan untuk berada dalam pasaran setiap kali pada bila bila waktu hanyalah dari 0.5 sehingga 1% maksima atau bersamaan dengan USD10.00 (RM30.00) sahaja.Paling tak boleh blah bilamana robot ini secara otomatik telah diprogramkan untuk memilih (pairing) matawang apa yang nak didagangkan,bila nak masuk dan bila perlu keluar dari position.Tidak mengira apa "position"(buy/sell) yang dipilih robot ini dan andaikata position yang diambil itu tidak memihak maka KAEDAH HEDGING akan diaktifkan secara otomatik untuk mengawal risiko kerugian dan robot akan melakukan 3 LANGKAH pro aktif yang akan di-liquidate serentak dengan timing yang tepat.Inilah satu satunya PUNCA KEGAGALAN ramai pemain forex selama ini disebabkan dipengaruhi emosi,tekanan,tamak,takut dan berbagai lagi bebanan manusia yang tiada pada robot ini iaitu....

MEMBUAT KEPUTUSAN DAN TINDAKAN YANG TEPAT DALAM WAKTU YANG DIPERLUKAN,PERIOD.

Dengan robot ini (kita panggil je UncleRaider FX buat sementara) tiada lagi masaalah diatas dan semuanya dilakukan oleh UncleRaider secara otomatik dan "pemain" tidak perlu melakukan apa apa secara MANUAL.Satu satunya kerja manual yang perlu anda lakukan hanyalah bila anda mahu memindahkan KEUNTUNGAN dari akaun induk anda ke akaun dimana keuntungan itu ingin anda keluarkan atau anda ingin menambahkan pelaburan.Perlu diingat dengan pelaburan minima USD2 Ribu anda berpeluang menikmati keuntungan yang konsisten seberapa lama yang anda mahu diantara USD80 hingga USD150 sehari setiap hari dagangan (Isnin -Jumaat).

Jadi kepada anda yang memang dah terlibat dalam forex trading atau kepada anda yang baru mahu berjinak jinak dengannya,apakata anda MELABUR RM3,500 dengan membeli robot UncleRaider FX ini daripada anda MELEBUR RM3,500 kerana anda fikir anda lebih hebat dalam market dan boleh bertindak lebih pantas dari robot yang telah berjaya dicipta oleh seorang Anak Melayu untuk membantu anda asalkan anda tidak TAMAK.

JIKA ANDA BERMINAT SILA EMAIL azmiapa@gmail.com untuk keterangan lanjut.


Sessi soal jawap dan penerangan tentang robot oleh penciptanya..



Yang berbaju belang itu adalah pencipta robot ini.
Buat masa ini identiti dia terpaksa kami rahsiakan dahulu sehingga
tiba waktu yang sesuai...


Uncleseekers tekun mendengar penjelasan tentang robot ini...


Proses membeli server,membuka akaun fx dan sedang dijalankan..


Memandangkan market ditutup semalam dan hari ini maka peserta
ditunjukan apa yang dilakukan robot terhadap market pada hari Jumaat


Contoh trading menggunakan robot UncleRaider FX..





1 comments:

Waris said...

Aku kurang setuju cara tu bro... kalau betul2 nak bantu melayu makan affiliate pun dah cukup kenyang. Caj 3000++ tambah membebankan.

Apa pun, itu hak masing2 nak jual atau nak share harta intelek masing2.

Takat ni aku cuma share ilmu yg aku ada pada kawan2 fx dan cuma makan affiliate je.

Alhamdulillah... agak lumayan

Aku cuma melontarkan pandangan peribadi sebab 3000++ dah lebih dari mencukupi untuk anak melayu memulakan modal untuk perniagaan ni.

Segala ilmu yang baik serta rezki datang dari Allah jua.

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts