Aku kaya! Aku Kaya!...ha ha ha


Bila aku kata aku KAYA bukan beerti aku kaya harta benda atau wang ringgit,tapi aku bakal KAYA satu lagi ilmu....he he he.

Petang semalam Uncleseekers (ya betul si Penangkap Hantu tu) call aku,jemput aku menghadhiri seminar dua hari EA Fx Group Camp di Janda Baik hujung minggu ini."Beb,gua nak jemput lu hadhir seminar gua hujung minggu ini FOC..." "Lu tak payah bayar apa apa,datang je bawak badan,bawak kamera..kita belajar cara cara "tangkap RM".."

Wow ! terkesima gua sekejap.Apa tidak nya aku dijemput datang secara PERCUMA sedangkan peserta lain kena bayar RM3,500 untuk menyertai seminar 2 hari ini.Jadi aku guarantee takkan melepaskan peluang ini untuk belajar ilmu "tangkap duit" ini.Nanti bila aku dah tahu rahsianya aku akan kongsi kat blog ini untuk korang semua pun dapat faedahnya.Tapi...korang kena keluar modal RM3,500 lah kalau nak belajar ilmu ini,takde maknanya nak PERCUMA macam aku dapat..he he he.



6 Julai 2013 (Sabtu)

11.30 pagi : Ketibaan peserta Pendaftaran dan Check-in

1.30 petang : Makan tengahari

3.00 petang : Pengenalan & Asas Forex Dagangan Forex secara manual & EA Rahsia gabungan EA

8.30 malam : Makan malam

9.30 malam : Penyerahan dan pemasangan EA kepada peserta

7 Julai 2013 (Ahad)

8.00 pagi : Sarapan

9.00 pagi : Teknik penggunaan EA Soal jawab mengenai Forex & EA

12.30 tengahari : Makan tengahari Bersurai

0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts