Ini artikel peribadi aku untuk @NajibRazak...capati dah jadi masam.


Halo Ajib Gor...
Berperang peranglah jugak gua bantu BN kat Muar ini..

Tapi...

JANJI LU PADA GUA DAH JADI CAPATI MASAM...jauh dari bunyi "tepati".
Sepupu lu si Hamdan aka Pak Janggut tu PULAK dah beratus kali kena kencing dengan
PAKLAH HARAMJADAH sekor tu,Sialllll betul dia!

Hamdan dah tenggelam punca dah tak tahu nak buat macamana dengan Paklah Haramjadah
sekor ini jadi lu kenalah campur tangan jangan buat bodoh dan biarkan Hamdan dianjingkan
oleh Paklah beratus kali dah...

Gua kalau boleh malas nak wawarkan hal ini kat sini tapi lagi gua diam lu orang masih duk
main kong kali kong.Jadi dalam gua duk berjuang tolong BN apa yang patut jangan pulak lu
orang ingat gua lupa JANJI YANG PATUT DITEPATI TAPI DAH JADI CAPATI.

Kalau ditakdirkan....gua kata KALAU...

Lu orang TERBONGKANG...
Lu nak gua claim dengan Anwar Ibrahim pulak ke???

AGAK AGAKLAH AH JIB GOR OOII...

P/S : Jangan "hal ini" buat lu TERBONGKANG nanti..
         Gua tolong kasi ingat je...

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts