Ruang komen blog APA ditutup sehingga selesai PRU13


Inilah detik yang mencetuskan "perubahan" pendirian aku yang membuatkan
aku merasakan WAJIB pada aku mempertahankan Melayu,@NajibRazak dan Umno.
Anda boleh saksikan video ini diakhir artikel ini nanti...

Banyak komen komen yang aku terima sejak aku mengubah pendirian aku kembali menyokong kepimpinan @NajibRazak dan Umno beberapa hari yang lalu.Ada komen yang menyokong tapi majoritinya menghentam dan memaki hamun aku atas tindakan terbaru aku ini sehinggakan ada komen komen yang tak sanggup nak aku siarkan.Jadi untuk tidak menjadikan pendirian terbaru aku ini menjadi pedebatan dan polimik yang berpanjangan MAKA,aku tutup buat sementara ruang komen blog ini sehingga PRU13 seslesai.

Bukan aku takut dimaki hamun sebab pada aku "memaki-hamun" dan "dimaki-hamun" memang datang dalam package seorang blogger saperti aku,cuma aku rasa ada lebih baik aku memberi tumpuan kepada apa yang ingin aku sampaikan diblog ini dari terpaksa menjawap tuduhan dan cacian para pembaca yang aku agak majoriti mereka dari golongan pembaca aku penyokong Pakatan Rakyat.Apapun aku menerima segala kritikan dengan hati terbuka dan sudah memaafkan apa yang patut kepada yang melemparkan makian dan cacian...

Ramai yang bagi komen menuduh yang aku telah menerima "BAYARAN" yang aku tuntut dari Umno dan @NajibRazak selama ini sehingga aku berubah pendirian.Sesungguhnya...
Bismillah...WaAllahi..Wabillahi...WatAllahi..aku tidak menerima apa apa bayaran dari "tuntutan" aku terhadap Umno selama ini untuk aku secara tiba tiba mengubah pendirian aku...

 

Semuanya berpunca dari video PI Bala (diatas) yang aku tonton sewaktu dia baru tiba di KLIA beberapa hari yang lalu dari tempat persembunyian dia di India selama ini.Ayat dia " I want to change this corrupt Goverment.." betul betul mencabar MARUAH aku sebagai seorang Melayu!

Siapa anak India ini yang keturunan dia datang merempat ke Tanah Melayu jadi buruh paksa British dan diberi "ihsan kerakyatan otomatik" selepas negara Merdeka oleh datuk moyang kita orang Melayu bersama bangsa Cina yang kini jadi "puppetmaster" mereka untuk satu agenda "rampasan kuasa" menggunakan demokrasi.

Apa bangsa India dan Cina yang tak sedar dek untung ini merasakan diri mereka sudah terlalu kaya dan besar sehingga berani menyatakan secara terbuka keinginan mereka merampas Putrajaya dari tangan orang Melayu dengan memperbodoh dan mempergunakan orang Melayu Pas,PKR dan DAP?

Persetan Umno telah lakukan seribu kesalahan...!

Persetan @NajibRazak dengan bini penuh kontrovesi dia dibenci rakyat..!


Persetan segala tok nenek pemimpin Umno sebelum ini yang pernah merompak dan menyamun rakyat selama ini...!

Persetan! Persetan! Persetan!

Sebab yang nak merampas Putrajaya itu bukannya Anwar Ibrahim...
Sebab yang nak duduk ditahta Putrajaya itu bukannya Tok Guru Nik Aziz...ATAU..
Husam Musa..Azmin Ali...Haji Hadi...Rafizi Ramli...dan segala macam tok nenek pemimpin Melayu Paktan Rakyat..

Tapi...

Yang nak berkuasa sangat itu adalah LIM KIT SIANG...LIM GUAN ENG dan mungkin juga LEE KWAN YEW sebelum dia padam.Tambah dengan Ronnie Liew...Teresa Kok,Nga dan Ngeh,Elli Wong,Karpal Singh,Govindar Singh...dan lagi dan lagi tambah dengan Hindraf,Sique,Dong Xiong dan ntah apa lagi "alat" kedua dua bangsa tak sedar dek untung ini!

Mangkuk mangkuk yang aku sebut diatas ini siapa haaa???

Melayu ke?

Apa buta ke mata korang semua...??????

Nak panggil aku RASIS?

YA AKU MEMANG RASIS....SO WHAT?

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts