Kita tangkap dan sembelih "PENGKHIANAT NEGARA" !


Banyak nama dah terpacul dari Laporan Perisikan baik dalam negara mahupun dari luar negara terutamanya dari Agensi Perisikan Filipina berhubung Krisis Pencerobohan Lahad Datu Sabah.

Setakat ini banyak nama PEMIMPIN PEMBANGKANG telah dikaitkan dengan "perancangan dan menghasut" penceroboh penceroboh negara ini yang pastinya didalangi oleh "bapak segala dalang" iaitu Amerika Syarikat.

Kita sebagai rakyat negara ini amnya dan Orang Melayu khasnya WAJIB mempertahankan kedaulatan bumi tercinta ini dari apa jua pencerobohan oleh orang luar dan memastikan mereka mereka yang menjadi "TALIBARUT DAN PENGKHIANAT" yang membantu agenda ini kita tangkap dan sembelih leher mereka hidup hidup.

Jadi kepada mereka mereka yang nama mereka telah masuk kedalam "carta" dan "radar" agensi perisikan dua negara ini....pastikan ianya tidak menjadi sesuatu yang SAHIH sebab akibat yang menanti korang semua amatlah DASYAT dan MENAKUTKAN!




Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts