Sambutan warga Klang Gate terhadap Menteri Besar yang baru dilantik.


Antara gambar gambar yang sempat aku rakam tadi di kediaman Mak Tom,ibu kepada Menteri Besar yang baru dilantik hari ini YAB Azmin Ali.

Nota : Ada orang pm aku tanya kenapa aku up Azmin Ali kat fb tapi tak up Pengkalan Kubor?Aku jawap mudah je..Azmin Ali jemput aku datang hari ini kerumah dia,tapi Umno tak pelawa pun aku datang Pengkalan Kubor,aku datang sendiri 5 hari atas belanja sendiri pun takde siapa PEMIMPIN UMNO yang menyapa bila bersua muka..

Bab ni Umno kena belajar banyak dari PKR...walaupun parti ni muda dan Umno dah tua nak mampos,tapi bab budi bahasa dan menyentuh perasaan rakyat Umno ketinggalan jauh sangat..















































































































0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts