#BedilTheLoser nak belanja korang roti canai ...@KhairyKJ @Ibdil


Malam tadi aku terima jemputan saperti diatas melalui tweeter dari "Raja Instagram" #BedilTheLoser Pengerusi Biro Media Baru Pemuda Umno Malaysia untuk satu sessi pertemuan dengan penggiat media baru yang dia dah HINA semasa Persidangan Agung Umno berlangsung baru baru ini.

Aku tak pasti sama ada jemputan ini TERBUKA kepada semua penggiat media baru pro-Umno yang dia dah singgung atau hanya melibatkan "orang orang yang dia pilih" sahaja.Apapun jika ANDA rasa terhina dengan kenyataan Ibdillah Ishak baru baru ini,ini peluang untuk ANDA balun dia dan tenguk sehebat mana RAJA INSTAGRAM ini.

Aku walaupun dijemput Ibdil untuk hadhir malam ini dengan kaedah yang sama,tapi SYAHWAT aku belum timbul lagi untuk berjumpa mamat ini.

Siapa pun yang akan berdepan dengan mamat ini malam ini,pastikan ANDA rakamkan sessi ini melalui video kerana mangkuk ini suka cakap berbelit belit.Hari ini dia cakap lain dan besuk dia akan cakap lain dan tidak akan mengaku kesilapan yang dia dah buat semalam.Kalau dia tidak membenarkan sessi ini dirakam atas alasan SULIT baik korang jangan buang masa dengan dia.

Mangkuk ini mana tahu bezakan yang SULIT dengan tak SULIT.Sebab itu suka hati bapak tiri opah dia mendedahkankan perkara yang SULIT dalam kenyataan dia sebelum ini.Dia yang dedah pasal bloggers dibayar dan segala macam yang sepatutnya hanya dibincangkan secara tertutup.Banyak ko punya SULIT Ibdil !!!

Siapa ya PENGANJUR perjumpaan malam ini?

Kalau diambilkira lokasi perjumpaan ini ianya homeground  bagi TTYB (Teh Tarek Bersama YB)...tapi tak mungkin kot...

Lagi satu...apa barang lu nak jumpa Tentera Siber Umno kat kedai mamak standard teh tarek dengan roti canai ini bro?Paling tidak sebagai bloggers,facebookers,tweeteris yang dibayar lumayan oleh Umno ( lu yang kata) KAMI hanya layak diberi layanan 5-Star.Apakata lu ubah tempat tak jauh dari situ...ermmmm apakata 5 Course Dinner kat Mandrine Oriental?

Itu baru Lifestyle bro....


0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts