@NajibRazak tolong "Janji DiTepati" pada aku jangan jadi "capati masam" ya?


Sebagai menghormati Jeneral Perang maka aku tutup muka seorang
lagi ahli kelab ini...kira oklah.

Dalam pada aku berusaha menolong apa yang patut untuk membolehkan Umno/Barisan
Nasional memenangi PRU 13 kali ini aku juga tidak melupakan JANJI @NAJIBRAZAK
terhadap aku dan kawan kawan aku.Hari demi hari saperti yang  "dijanjikan" @NajibRazak
terus berlalu dah jadi macam "CAPATI MASAM ".... nak makan tak boleh nak dibuang
sayang pulak...

Cuma aku berharap sebelum Allah Taala menzahirkan "Kun Faya Kun" Nya pada 5hb Mei
yang akan datang lu cubalah bro selesaikan apa yang lu janjikan selama bertahun tahun ini.Dari
sejak lu masih TPM sampailah dah jadi PM dan hari ini dah tak PM lagi dan belum pasti PM
ke tidak lepas 5Mei ini..

Jadi...

Memandangkan sahabat lu "mangkuk hayun" mantan you know who tu dah tak dicalunkan
lagi sebagai calun Kepala Bantal,ada baiknya lu suruh dia fokus saja kerja kerja yang sepatutnya
lama dah dia bagi selesai sebelum dia MATI.Nak dikata sibuk dia dah tak sibuk lagi..kecuali
dia masih nak menyibuk.Nak kata dia sibuk tanam pokok herba dengan "makhluk paranormal" 
Jin Islam yang itu..tidaklah juga,sebab apa "tongkat ali","tongkat abu","tongkat samy" pun
dah tak jalan dah...lain lah Tok Stopa sebab tu dia pakai spender saiz  XX4L.

Jadi aku rasa cukuplah aku bagi sedikit "peringatan" kepada lu bro kot kot lu terlupa dek
sibuk bersiap nak berperang dan ingat Pak Janggut sepupu lu tu dah kautimkan hal ini.
Aku pun tak adamasa nak story hal ini tak habis habis sebab aku pun sibuk nak tolong lu
berperang..

Sendiri mau ingatlah bro..


Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts