Majlis Pelancaran 1 Million Purple Walk Peringkat Parlimen Ampang - Part 2

Sambungan dari Part 1...


Menonton siaran langsung perasmian oleh Perdana Menteri dari Putrajaya







Sdra Azwandin JMM pun turut serta...




Ini dua saudara kembar...



Tang mana silap seorang putih seorang hitam...pun tak tahu











Gua bini satu je...


Gua pulak bini dua...







Sarapan time....




Kumpulan Busker yang diundang...












Dulu (30 tahun dulu)aku pernah 'gila' kat Liza ni...
Jadi kalau banyak gambar dia kat sini jangan tanyalah kenapa...he he



"Cybertrooper Tua" Ampang...ha ha





Pemberian sumbangan Karisma kepada masyarakat berbilang kaum
di Ampang...






Penyelaras dari MCA


Nyonya ini aku tanya umor dia 76 tahun...badan sihat katanya
tapi kaki ada asam...


















Caaakkkk!









Sekarang bini gua dua...


Masyarakat India yang menanti giliran mereka dipanggil..




Ada gak "Jawa" mengaku India kat belakang tu...



Siap sorok muka lagi...


Tapi orang kat depan pecah tembelang...



So very sorrylah Kapten...lu tak layak.
Sheikh Azieman : "Penampor nak tak..?"


Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts