Peminat setia Janji DiTepati @NajibRazak


Semalam semasa menghadhiri Ceramah Isu Semasa yang dianjurkan Umno Bahagian Ampang aku terjumpa dengan sahabat ini.Sahabat ini mungkin PEMINAT NO.1 @NajibRazak dan "janji" yang dibuatnya....Waallahu'alam.

Apapun aku tertarik dengan karektor sahabat ini dan sempat merakam beberapa aksi beliau.Mungkin masa PAU nanti dia boleh duduk dibarisan hadapan Dewan Merdeka dan nangis nangis...mana tahu boleh dapat gelaran "Datuk"...

Aku tak tahu siapa sahabat ini tapi aku perhatikan tiada siapa pun yang memperdulikan dia walaupun kuat dia mengAMINkan doa yang dibaca Dato Zainal Sakom.Mungkin kalau @NajibRazak ada dan tiba tiba berkenan lak kat sahabat ini,aku pasti satu Ampang akan layan dia macam HERO.Tapi biasalah...selagi PM tak minat tak ada siapa yang berkenan....

















5 comments:

Nie Feng Malaysia said...

Inilah antara Rakyat yang di UPkan level kehidupannya... bukan trus jadi Datuk atau Trus dapat CRV... tapi diberi Peluang untuk memajukan diri sendiri seperti daripada takda rumah, ada rumah (walaupun kecik), daripada takda baju, dah ada baju, daripada takda kasut, dah ada kasut, daripada takda kerja, insya'allah dah ada kerja..... Kenapa Tidak Dari Dulu??

Itu kena lah Tanya Menteri Kewangan "Power" 1991-1998. Lama dia pegang tuuuu... takkaaaaaaaaaanlah org baru pegang Kewangan & PM sekali gus bleh terpikir, yang dulu dia pegang sorang-sorang bleh tak terpikir ! Dia kata Dia tau semua kaaaaaannn !

Unknown said...

Assalamualaikum..

Mohon maaf, ingin sy bertanya...

Apakah sudah anda "meminta izin" dari pakcik itu untuk memaparkan wajah beliau dan menulis mengenai diri beliau hanya kerana pakaian beliau begitu.

Apakah sudah anda "bertanya" mengapa beliau berpakaian dan berdiri disitu.?

What is actually the issue here..? or are we just "assuming" too much...?

Aku Peduli Apa @ APA said...

Assalam Sis Fairuz.
Pakcik istimewa ini adalah golongan "OKU Akal",jadi kalau saya minta izin sudah pasti dia akan suruh saya minta izin dari @NajibRazak.Satu lagi klu lihat gambar2 diatas dia tahu saya merakamkan gambar dia dan dia memberi pose secara rela...jadi kira consent lah tu..

Lagipun kalau semua gambar yang nak disiarkan kena minta izin pakai tulis artikel kosong tanpa gambarlah...

Unknown said...

makanya "kita" yg bukan golongan "O.K.U" ini WAJIB memberi gambaran dan maklumat yang tepat.

Unknown said...

Bro, u r using his picture & "incompetency" of not able to defend himself for other purposes...!

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts