@NajibRazak nak bubar parlimen APA nak lepaskan BOM!


Semua rakyat menantikan saat saat Parlimen akan dibubarkan oleh @NajibRazak yang dijangkakan bila bila masa sahaja diantara 22-25hb Feb yang akan datang dan aku tidak terkecuali..

Dihari @NajibRazak bakal membubarkan Parlimen,blog ini juga akan MELEDAKKAN BOM yang telah sekian lama aku simpan yang bakal mengiringi warna warni kempen pilihanraya kali ini saperti mukadimah yang aku paparkan dalam artikel bertajuk http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2013/02/siapa-malaun-bernama-hamdan-bin-dato.html semalam.

Mungkin persediaan JENTERA BN untuk menghadapi PRU13 nanti dilakukan hanya 2 atau 3 tahun lalu,tapi persediaan aku untuk menghadapi jentera BN andaikata JANJI DICAPATI telah aku lakukan sejak 8 tahun lalu.Jadi aku amat teruja untuk menguji kemantapan dan keberkesanan jentera mereka (maya atau nyata) jika ditakdirkan kami "terpaksa" bertempur...bukan atas dasar "pemusuhan" tapi lebih kearah PENGAJARAN!

Kita akan saksikan nanti SEORANG BLOGGER TUA menghadapi seluruh KETUMBUKAN JENTERA BARISAN NASIONAL BAIK YANG NYATA ATAUPUN YANG MAYA...tapi jangan lupa i have Allah Taala on my side.

Kah Kah Kah....it's gonna be interesting to see the outcome.



3 comments:

zopinion said...

Enjut bro.. apa yg wajib dilakukan adalah wajib dilakukan..

kesian org buat baik nak tegakkan islam pun bole kena maki..
http://wubra.blogspot.com/2013/02/siapa-yang-sms-maki-haron-din.html

King Jason Ori said...

he he h... im still waiting...

Unknown said...

Assalamuaikum Bro Apa...

Mohon maaf ingin sy berbicara..." Bila kita mengaku ..." Aku ada ALLAH SWT" sangat mudah untuk kita ungkapkan namun persoalannya " Apakah kita telah sampai kepada perjalanan "Haqul YaQin" bahawa "KITA INI BERSAMA ALLAH" dan ALLAH SWT itu bersama kita..

ibarat pepatah: Malang tidak berbau dan Apabila kita telah melafazkan " dua kalimah Shahadah" Aku bersaksi tiada Tuhan yang di sembah melainkan ALLAH SWT & Muhammad itu Rasul ALLAH... apakah kita telah menjadi seorang "Muslim secara Total" tanpa akan diuji oleh ALLAH SWT di mana telah berfirman ALLAH SWT kepada Nabi saw, Ya Muhammad, apabila bertanya ummat mu mengenai "aku" maka kabarkan kepada mereka bahawa aku terlalu dekat dgn mereka.

Firman ALLAH SWT juga bahawa: Akan aku uji "keimanan" kamu ....

Bro, di antara manusia dengan manusia ada manusia, di antara manusia dengan manusia ada manusia dan manusia... antara manusia dan manusia ada "dia" dan "Dia" dan Die juga.... hehehe...

Perjalanan "Jump Start" yg memegang kunci dan yg "Terkunci" dan yg "diamanahkan" dengan kunci dan yg em-punya kunci... saling berhubung kait...

Yg membawa sampah dengan yg menjinjing beg tidak sama perjalanannya namun namun dihubungkan dengan satu pertalian "silaturahim" dalam sirah Rasul'ALLAH. tertuai dengan hormat, kasih-sayang, tolak-ansur dan saling bantu-membantu demi berniatkan KeranaNYA...

Siapa "NYA" itu Bro...?

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts