Jom kita all-out sokong @NajibRazak !


Selama ini blog aku ini cukup hebat menghentam kepimpinan @NajibRazak.Mungkin atas sentimen "pengkhianatan Paklah dan Umno" yang dilakukan terhadap aku selama ini menjadi 'kengkangan" kepada aku untuk melontar sokongan all-out aku terhadap @NajibRazak selama ini.

Tapi...

Kembalinya PI BALA baru baru ini memberi aku satu "keinsafan dan kesedaran baru" bahawa @NajibRazak WAJIB aku bantu dan aku sokong demi kesinambungan survival Bangsa Melayu dan mengenepikan sentimen "peribadi" aku selama ini.

Aku melihat "SERANGAN" terhadap @NajibRazak datang bertali arus dengan perancangan yang amat teliti dari musuh musuh beliau dari LUAR dan sama banyaknya juga musuh beliau dari DALAM.Siapa musuh @NajibRazak dari dalam biar aku seorang saja yang faham sudahlah...

Jadi...

Mulai hari ini aku menyatakan SOKONGAN TIDAK BERBELAH BAHAGI aku kepada @NajibRazak dan Umno dan akan membantu beliau dan Umno untuk menghadapi apa jua "halangan","rintangan" dan "musuh" beliau,baik yang berada diluar kerajaan mahupun yang duduk bersama beliau dalam kerajaan dan parti.

Marilah kita bersama sama memberikan beliau MANDAT PERIBADI yang sangat sangat diperlukan beliau selama ini dalam PRU13 nanti,sebab aku kira sudah cukup 'penganiayaan" yang beliau hadapi terpaksa memerintah negara dengan "MANDAT PAK LAH DAN PARASIT PARASIT WARISAN PAK LAH" selama ini.

Belum pernah dalam sejarah negara seorang Perdana Menteri diwariskan dengan kerajaan yang begitu bermasaalah dengan "kabinet" yang bermasaalah saperti yang diwariskan kepada @NajibRazak oleh Paklah.Jadi adalah ADIL jika kita memberi beliau peluang untuk memerintah dengan "Mandat dan Kabinet" pilihan beliau sendiri untuk melihat potensi sebenar kepimpinan beliau.

Mulai hari ini gua bersama lu bro...




10 comments:

SysOp said...

Bhai Azmi APA...

Gua sokong kalu bab yang betul jer.. bab tak betul gua cam biasa la... kena terjah gak.... samer la kat PR ... gua takkan kasi chan kalu salah...

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

Aku Peduli Apa @ APA said...

Bhai C++.
Sokong Najib dan Umno tidak bermakna gua akan jadi pak turut tukang ikut.Gua tetap gua..dan cara berblog gua tetap sama,cuma kali ini segala tok nenek parasit dalam Umno bersedialah..

Dan..
Pemimpin PR bersedialah...sebab lama tak rebus korang.Ha ha ha..

rick said...

It's too late Najib had 5 years to do something and get rid of deadwood and parasites he inherited from pak lah but he did not do anything He gave money to expensive PR consultants to boost his image but he did not reform umno He s a weak leader His wife s antics also not pleasant to see

Amrayy Lensa Assault said...

Wakakakakak...Ini semu POYO..!!!!

Unknown said...

It's like you read my mind!
Wedding Dress

trowluck said...

Lu lalang la bro..kalau jumpa ular, ketuk lu sama madey dulu

Amir Yugi said...

Bertolong-tolongan perkara yang baik, jangan bersekongkol dgn perkara yang mungkar.

Hermit said...

aik? tetiba ubah last minute? ada apa2 ke? kehkeh

Hermit said...

malas nak sokong..

Unknown said...

dah hilang dah semua prinsip ... semuanya kerna duitttt...

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts