Lifestyle Gotong Royong Pemuda Umno Kg Sg,Isap Murni hampehhhh...@NajibRazak @KhairyKJ @azwanbro @ibdil


Pagi pagi lagi dah masuk cerita Lifestyle Pemuda Umno dalam inbox aku.Kali ini kisah gotong royong membersihkan kesan akibat banjir di Kg Sg Isap yang kuat dikompangkan sejak semalam oleh Pemuda dan Briged Kesatria mereka.Memandangkan ada nama cikgu dalam itu aku andaikan ianya melibatkan gotong royong disebuah sekolah disitu SMK Sg Isap Murni.



Mengikut pengirim beratus ratus ahli PPUM yang datang kononnya nak tolong gotong royong bersihkan sekolah itu sekadar datang rakam gambar posing sembur sembur air Lifestyle style lepas tu blah!Betul ke KJ?

Kalau betul korang memang HAMPEHHHH !

Kalau benar saperti yang didakwa oleh "cikgu" ini memang Pemuda Umno Malaysia dengan kepala kepala perang mereka menghayati seruan LIFESTYLE oleh Pengerusi BMB "Raja Instagram Malaya" mereka yang amat yakin akan memenangi perang maya dengan mempengaruhi generasi muda  dengan gambar gambar posing mereka dan dimuatnaik ke INSTAGRAM.

Akhir sekali ucapan terimakasih dari "Cikgu Fadzilah Mohamed Tahir" kepada Khairy Jamaluddin dan Briged Instagram nya kerana telah berjaya mengInstagramkan aktiviti gotong royong ini dengan berposing sembur sana sembur sini....Lifestyle style.




P/S : Macam aku selalu kata...kalau aku tulis kat sini bukan beerti aku percaya 100% apa yang disebarkan melalui maya tapi lebih sebagai ALARM untuk pihak yang disebut dalam isu ini respon dan menjawap.Kalau betul mengaku minta maaf dan kalau tohmahan sila kemukakan bukti supaya aku boleh post artikel penjelasan...mudah je dengan aku ni.

Jadi over to you Briged Instagram untuk respon.Apapun perlu diingat team aku Cyber1M ada bersama dekat situ untuk mengesahkan apa yang berlaku..jadi cerita kena betul.

Update terbaru : Dalam usaha memecahkan tile lantai 2 penyapu dan 1 mob diperlukan.Ish ish ish..memang depa kerja kuat dan iklas...bukan untuk Lifestyle di Instagram..


0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts