Bila ramai menteri @NajibRazak spesis "Cap Ayam" kontraktor sampah pun tak pandang


Aku bukan nak marah kat PM tapi aku dah meluat tenguk Menteri Menteri Cap Ayam yang ada dalam kabinet beliau hari ini.Lama aku buat bodo tak mau nak tegur sebab aku fikir kalau aku cubit Punahsihat atau Menteri Najib,pastinya Najib pun akan terasa sakit.Tapi kalau aku diam pun diaorang ni semakin hari aku tenguk semakin tak senonoh...baik bila bertindak mahupun bila buat kenyataan,jadi sementara PRU14 masih jauh lagi eluk BALUN je diaorang ini.

Soal korang boleh terima atau tidak sumpah seranah aku ini,itu korang punya hal lah...aku peduli apa!Kalau boleh jadi baik oklah...tapi kalau korang nak tunjuk ego sebab korang Menteri,pergi jahanamlah korang semua...memang korang semua kelas mangkuk jamban!

Sebab itu KONTRAKTOR SAMPAH pun berani buat perangai macam Gangster,duk longgok sampah ikut suka hati emak tiri diaorang dan menyusahkan orang ramai.Sebab zaman orang "respek giler" kat Menteri macam korang dah berlalu sebab angkara korang sendiri.Sebab itu kalau korang tak kena balun pun dah kira nasib korang dah banyak baik....

Kontraktor Sampah ini pun satu spesis bangang gak!Pergilah longgok sampah tu kat Putrajaya ke...Kenny Hill ke...Country Heights Kajang ke...atau mana mana tempat eksklusif kediaman bapak bapak Menteri ini.Balik balik rakyat haprak macam kami yang korang susahkan...ptuihhh!!!

Aku marah sebab berjam jam sangkut kat MRR2...tau tak?


sampah di mrr2

pemandu lori sampah mengamuk

pemandu lori sampah mengamuk longgok sampah di mrr2

Video kat bawah ni...


0 comments:

Jom Balun Kiri Kanan Atas Bawah

SEJARAH KERAJAAN KEDAH TUA

Penulisan Luar Kotak Pemikiran Biasa

GADGET CORNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER

BLOGLIST APA - SILA KLIK BANNER
SEMUA LINK SAHABAT BLOGGERS APA BERADA DALAM BLOGLIST INI..SILA TINGGALKAN KOMEN DI APA BLOGLIST JIKA ADA BLOG YANG TERCICIR UNTUK DIMASUKAN
Powered by Blogger.

Ads 468x60px

Featured Posts